کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 تحقق شعار فساد‌ستیزی دکتر پزشکیان نیاز به پیگیری رسانه‌ها دارد

 شیدا آریایی پور

5 شهريور 1403 ساعت 12:30


دولت چهاردهم سرانجام با رای اعتمادی که از مجلس دریافت کرد آغاز به کار نمود تا در یک دوره چهارساله به شعارهای خود جامه عمل بپوشاند.
به عنوان یک حقوقدان که دغدغه رفع مشکلات مردم را دارم انتظارم از دولت جدید و شخص دکتر پزشکیان این است که به وعده­ های انتخاباتی خود عمل کرده و به مشکلات مردم رسیدگی نماید.
یکی از مهم‌ترین شعارهای دولت جدید مبارزه با فساد و رفع تبعیض در جامعه بود.
دکتر پزشکیان در طول ایام مبارزات انتخاباتی با تکیه بر شعار فسادستیزی تلاش کرد تا آرای جمع بسیاری از مردم ستمدیده و مظلوم که در اثر بی‌کفایتی برخی مدیران دچار خسارت­‌های زیادی شده بودند را به سمت خود جلب نماید. 
چه بسیار مردمی که به دلیل فسادهای صورت گرفته در برخی شرکت­‌های بزرگ اقتصادی نظیر پتروشیمی­‌ها، سهام و دار و ندار خود را از دست دادند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند 
از سوی دیگر متاسفانه یکی از معضلاتی که در جامعه وجود دارد عدم پیگیری مفاسد اقتصادی و اجتماعی در جامعه توسط برخی رسانه­‌های گروهی بویژه رسانه ملی است. اگر رسانه ملی از روز اولی که فساد در دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی روی می‌دهد پای کار بوده و به صورت مصداقی آن را دنبال نماید، قطعا شاهد اتفاقات بهتری در پیگیری و رفع آن خواهیم بود.
حال که دکتر پزشکیان با شعار رفع فساد به میدان مدیریت کلان کشور آمده، وظیفه رسانه ملی است که در این زمینه یار و مددکار وی باشد تا بتوان در کمترین زمان، مفاسد کشور را به حداقل برساند.
جا دارد از رسانه «نفت ما» که با جدیت به دنبال بیان و اعلام مفاسد اقتصادی در کشور است تشکر نمایم و اعلام کنم اگر سایر رسانه‌ها نیز همانند این رسانه مردمی، به طور شفاف و بدون تعارف، مفاسد اقتصادی کشور را اعلام نمایند، به طور یقین شاهد کاهش روزافزون این مشکلات خواهیم بود.
درپایان به شما مردم عزیزی که با پیام‌های دلگرم کننده خود به من، خواستار انتقال آن به مسئولان بویژه رئیس جمهور محترم هستید قول می‌دهم در اولین فرصت حامل پیام شما باشم تا انشاالله در آینده نزدیک رفع مشکلات در تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور را شاهد باشیم.

 حقوقدان


کد مطلب: 166945

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/note/166945/تحقق-شعار-فساد-ستیزی-دکتر-پزشکیان-نیاز-پیگیری-رسانه-ها

نفت ما
  https://www.naftema.com