۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۱۶۷۶۷۴

افزایش قیمت بیت‌کوین با برنامه مالیاتی امارات

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۲۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۹۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۶.۷۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۹ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.
افزایش قیمت بیت‌کوین با برنامه مالیاتی امارات
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،قیمت بیت‌کوین ۱.۴۲ درصد افزایش یافت و در آخر هفته ۶۲ هزار و ۶۵۰ دلار مبادله شد که تحت تاثیر نوسانات کم بود.
  بیت‌کوین پس از بهبود بازار گسترده‌تر، سطح حمایت ۶۰ هزار دلاری را حفظ کرد که نشان می‌دهد خریداران در تلاش برای حفظ حرکت صعودی هستند. این بازیابی همزمان با اعلام معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای انتقال و تبدیل دارایی‌های مجازی توسط اداره مالیات فدرال امارات متحده عربی (FTA) بود.
معافیت‌های امارات و مالیات بر ارزش افزوده
اداره مالیات فدرال امارات متحده عربی اصلاحات قابل توجهی در مقررات مالیات بر ارزش افزوده انجام داد. این تغییرات شامل معافیت‌هایی برای انتقال و تبدیل دارایی‌های مجازی است. این حرکت، امارات متحده عربی را به‌عنوان مرکز جذاب برای سرمایه‌گذاری دارایی‌های مجازی، به‌طور بالقوه کاهش بار مالیاتی و پشتیبانی از فعالیت کسب و کارهای مرتبط با رمزنگاری قرار می‌دهد.
یک شرکت حسابرسی منطقه‌ای خاطرنشان کرد: اصطلاح «دارایی مجازی» در امارات به‌عنوان نمایش دیجیتال ارزشی است که می‌تواند معامله یا تبدیل و برای اهداف سرمایه‌گذاری استفاده شود.
پیش‌بینی و تحلیل قیمت بیت‌کوین
طی چهار روز گذشته، قیمت بیت‌کوین از ۵۹ هزار و ۸۴۰ دلار به ۶۲ هزار و ۹۷۵ دلار بهبود یافت و رشد بیش از چهار درصد را ثبت کرد. این روند صعودی با تلاش برای حفظ سطح حمایت ۶۰ هزار دلاری و همچنین میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) تقویت شده است. با این حال، این بهبود هنوز تایید نشده و احتمال بازگشت قیمت به ۶۰ هزار دلار وجود دارد. اگر این سطح حفظ شود، قیمت بیت‌کوین می‌تواند به سمت هدف ۸۰ هزار دلار پیش برود.
سایر اثرات بازار
سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی دبی (VARA) و سازمان اوراق بهادار و کالا (SCA) تصمیم گرفتند مجوز و نظارت بر ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) را تسهیل کنند. این توسعه موضع علاقه به ارز دیجیتال‌ این کشور و احتمالا پذیرش کلی رمزارز را تقویت خواهد کرد و سرمایه‌گذاری در دارایی‌های برجسته مانند بیت‌کوین را تسریع می‌کند.
کوین گزارش کرد، با توجه به تحولات اخیر، فعالان بازار از نزدیک تاثیر مقررات جدید مالیات بر ارزش افزوده امارات متحده عربی و سایر پویایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال بر قیمت بیت‌کوین را زیر نظر دارند. مزایای مالیاتی و تسهیلات نظارتی ممکن است سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را تشویق کند، در حالی که نوسانات بازار و عوامل ژئوپلیتیک جهانی همچنان بر حرکت قیمت‌ها تاثیر می‌گذارند.
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۲۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۹۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۶.۷۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۹ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.
حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۶۵ میلیارد دلار است که ۳۹.۲۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۹۹ میلیارد دلار است که  ۵.۸۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۴.۴۲ میلیارد دلار است که ۸۷.۹۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.
به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۸:۲۳ دقیقه به وقت شرقی)
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۴۸۸.۷۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۲  درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۲۴۸۸.۶۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۳۵ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۷۳.۵۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۷۲ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۴۹.۸۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۲۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۰ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۴۱۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۶.۱۸ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۱۳۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۰۳ درصد کاهش
۱۰-  ترون
قیمت: ۰.۱۵۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۶۷ درصد کاهش
۱۰- تون کوین
قیمت: ۵.۳۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۵۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۸.۰۱ درصد کاهش
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی