۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۱۶۷۶۲۱

وزیر نفت وارد عسلویه شد

 محسن پاک‌نژاد به‌منظور اطلاع از فعالیت‌ها در منطقه ویژه انرژی پارس و گفت‌وگو با کارکنان عملیاتی سکوها و پالایشگاه‌های میدان گازی پارس جنوبی وارد عسلویه شد.
وزیر نفت وارد عسلویه شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، محسن پاک‌نژاد صبح امروز، شنبه ۱۴ مهر برای نخستین‌بار از زمان حضورش در وزارت نفت به‌عنوان وزیر نفت دولت چهاردهم به‌منظور اطلاع از فعالیت‌ها در منطقه ویژه انرژی پارس و گفت‌وگو با کارکنان عملیاتی سکوها و پالایشگاه‌های میدان گازی پارس جنوبی وارد عسلویه شد.
  محسن پاک‌نژاد گفت: سفر به عسلویه به منظور بازید از این منطقه و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکارانم که در سکوها فعالیت می‌کنند و نقش تعیین‌کننده‌ای در تأمین گاز کشور دارند انجام می‌شود.
وی افزود: همچنین در این سفر با مشکلاتی که ممکن است این عزیزان داشته باشند آشنا شده و درصدد رفع آنها خواهیم بود، اگرچه از گذشته نکاتی مدنظر داشته‌ام و اقدام‌هایی برای رفع مشکلات انجام شده است، اما تمایل دارم که این موضوع را مستقیماً از زبان آنها شنیده تا چالش‌ها برطرف شود، همچنین می‌خواهم در این روزهای خاص قوت قلبی برای همکارانم بوده و در کنار آنها باشم.
وزیر نفت تصریح کرد: این یک بازدید عادی است، ما نگران بحران‌هایی که دشمنان انقلاب ایجاد می‌کنند نیستیم و این سفر برای ما سفری کاری و عادی محسوب می‌شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی