۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۱۶۷۰۵۸
گام بلند پتروشیمی پادجم برای تکمیل فاز دوم و سوم؛

تلاش شبانه روزی در پادجم برای بازنشسته ها

طی روز های گذشته پس از افزایش تولید در فاز اول این شرکت، مجوزهای لازم از شرکت ملی صنایع پتروشیمی جهت تولید محصولات جدید اخذ شده و به زودی شاهد محصولات پتروشیمی پادجم در بازار های داخلی و خارجی هستیم.
تلاش شبانه روزی در پادجم برای بازنشسته ها
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،عملیات پیش راه اندازی فاز دوم و سوم پتروشیمی پادجم با همت جوانان نخبه دهه شصتی آغاز و عملیات بهره برداری از فاز های دوم و سوم این شرکت سرعت گرفته است .
پس از بهره‌برداری از فاز اول پتروشیمی پادجم ، متخصصان و کارشناسان این شرکت تمام همت خود را بکار گرفته اند تا در آینده ای نزدیک فاز دوم و سوم این شرکت را به مدار تولید برسانند.
گفتنی است طی روز های گذشته پس از افزایش تولید در فاز اول این شرکت، مجوزهای لازم از شرکت ملی صنایع پتروشیمی جهت تولید محصولات جدید اخذ شده و به زودی شاهد محصولات پتروشیمی پادجم در بازار های داخلی و خارجی هستیم.
با تکمیل عملیات راه‌اندازی خطوط جدید واحد ABS و بهره‌برداری کامل از هر ۳ خط تولیدی ، شرکت پتروشیمی پادجم از لحاظ ظرفیت تولید و تنوع محصول، به قطب تولید پلی‌استایرن‌ها تبدیل می‌گردد.
تکنولوژی خریداری شده واحد ABS شرکت پتروشیمی پلیمر پادجم، قابلیت تولید انواع محصولات پلی‌استایرنی را دارا می‌باشد و این توانمندی با تلاش جمعی و توسط جوانان متخصص و توانمند مجموعه پادجم به ثمر نشسته است.
پتروشیمی پادجم یکی از شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی جم است که پس از سال ها در سال جاری فاز اول آن به بهره برداری رسیده و قرار است در آینده بسیار نزدیک با افتتاح دو خط باقیمانده به بهره برداری نهایی برسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی