۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۱۶۵۷۸۴

زارع‌پور سالگرد تأسیس پتروفرهنگ را تبریک گفت

در این بین تغییر باور و شعار مجموعه از «ادامه دهنده راه گذشته» به « مجموعه‌ای پویا با افق های جدید» از دیگر دستاوردهای گران بهایی است که پتروفرهنگ را بر مدار تغییر و توسعه قرار داده است.
زارع‌پور سالگرد تأسیس پتروفرهنگ را تبریک گفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ سالگرد تأسیس این هلدینگ را تبریک گفت.
 دکتر جواد زارع پور مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ در پیامی سالگرد تأسیس این هلدینگ را تبریک گفت.
در پیام دکتر زارع‌پور آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

با افتخار؛ دوم تیرماه سالروز تاسیس هلدینگ پتروفرهنگ را به فرهنگیان معظم، اعضای معزز هیئت مدیره، مدیران و همکاران سختکوش فعلی و پیشین تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 با بررسی اخبار و رخدادهای سنوات گذشته هلدینگ عیان می‌گردد که پتروفرهنگ در سالجاری، فصل جدیدی از دوره حیات خود را آغاز کرده، چراکه ضمن تکمیل راه گذشته، چشم اندازهای جدیدی را ترسیم کرده که آتی این مجموعه را بیمه و خلق ثروت پایدار را تضمین خواهد کرد. این فصل جدید با ورود به صنایع پایین دست پتروشیمی آغاز و با مطالعه طرح های جدید ادامه خواهد یافت.
چابک سازی شرکت های تابعه، افزایش تولید و سودهی، تکمیل پروژه‌های در دست تکمیل و پیش راه اندازی پتروشیمی دنا، توسعه فعالیت‌های بازرگانی، تکمیل خدمات غیر صنعتی و تامین مالی با شیوه‌های نوین از دیگر اقداماتی است که اکنون به مرحله اجرا درآمده و ادغام دو پتروشیمی سبلان و دنا، پیشرفت برنامه ریزی شده پروژه ها، آغاز به کار تکمیل هتل چهار ستاره قطب سپهر لاوان و همچنین تامین مالی از بازار سرمایه در این راستا انجام گرفته است.
اما در این بین تغییر باور و شعار مجموعه از «ادامه دهنده راه گذشته» به « مجموعه‌ای پویا با افق های جدید» از دیگر دستاوردهای گران بهایی است که پتروفرهنگ را بر مدار تغییر و توسعه قرار داده است.
در پایان از تمام مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره، کارکنان و کارگران شریف در شرکت‌های تابعه تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون همگان را از حضرت باریتعالی ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمایم.
شرکت پتروفرهنگ در تاریخ ۱۳۸۷/۴/۲ تأسیس شد.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی