۸
۱۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۱۶۷۰۳۵

 یکی از مدیران ارشد شرکت ملی گاز بازداشت شد

در پی بازداشت های صورت گرفته در پارس جنوبی، شنیده ها از بازداشت یکی از مدیران ارشد شرکت ملی ‎گاز حکایت دارد.
 نفت ما در شبکه “ایکس” نوشت:
در پی بازداشت های صورت گرفته در پارس جنوبی، شنیده ها از بازداشت یکی از مدیران ارشد شرکت ملی ‎گاز حکایت دارد. نفت ما پیشتر از ‎بازداشت های صورت گرفته در پارس جنوبی اطلاع رسانی کرده بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شهاب
هر دم از این باغ بری میرسد
قلی‌خانی
گر حکم شود که مست گیرند. درشهر هر آنچه هست گیرند
قادر
در صول ۳۰ سال خدمت تقریبا بعد از یکسال شروع بکار در حوزه کاری ام مسئولیت داشتم و با سمت مدیریت بازنشسته شدم و یکبار هم سرپرست نمونه ملی جشنواره شهید رجایی شدم سال ۹۴ بازنشسته شدم بخدا با شنیدن این اخبار که هر ماه حداقل یکمورد وجود دارد آدم بغض می گیرد و دلیلش عدم وجود قوانین بازدارنده هست (مثل گیوتین) ولی وقتی بیشتر بغض می گیریم که اینگونه افراد وابسته هستند و نمی شود کاری کرد
آن قدر گرم است بازارمکافات عمل.. چشم اگر بیناشودهرروز روز محشر است. نان حلالی که توسط این نفله ها حرام می شود. من مانده ام به این جور آدما چه جوابی به زن وبچه شون میدن!؟
M--j
های،های...
خسرو
حاکمان بی عرضه .چه بخور بخوری راه افتاده
مشتی
ب ه م ن
ن ی ا
اکبری
واقعا مملکت گل و بلبلی داریم ۲ هفته پیش خبری از صدا و سیما پخش شد مبنی بر اینکه چند نفر در کرمان به مدت ۳ سال هزاران لیتر گازوئیل را با صدور فاکتورهای جعلی در بازار آزاد و قاچاق می‌کردند! یعنی از این همه نظارت و بازرسی که طی ۳ سال در خواب بودند و حقوق میگرفتن باید به کی پناه برد! خر تو خر همینه، حقوق های نجومی هم نفتی ها می‌گیرند.
سالم پیدا کردی باید طلا بگیری تمام زندگیش را
ن
سو استفاده کردن از مقام
عدالت
دستتون درد نکنه انشاالله ایران را پاکسازی میکنیم و دست هر چی خلافکار و مفسد را قطع خواهیم کرد
حمید
درموردپارس جنوبی سالهاست که مدیران دهن گشادی اعم از مدیرعاملان وهیت مدیره و مدیر پالایشگاها با همکاری روسای حراست های پالایشگاه ها و روسای امورقراردادها وپیمان ها خصوصا روسای حراست پالایشگاها که میتوانستند چشم گوش ریس حراست ستاد پارس جنوبی باشند نهایت بی انصافی و درظاهر ادعای مومن بودن و همیاری باریس ستاد هستند که متاسفانه درواقعیت نیستند ازطرفی واحد اندازه گیری ثبات قانونی درمسولیت ها و ضعف بزرگ بازرسی در حکمرانی مزید بعلت هست وتازمانی که درسطع کلی پارس جنوبی تغییرات انجام نگیرد وحق حقوق کارگران به واقعیت این آب هوا و جغ افیا نزدیک نگردد و دست این بز دلان از نظارت برایمان ها ی پیمانکاری نیروی انسانی برداشته نشود وضعیت همین که هیچ بدتر م میشود
ایرانی
فقط یکی نیست بعلت نظارت مالی و اداری ضعیف در کشور یه کم بخواهید ریزتر نگاه کنید مدیران زیادی گرفته خواهد شد