۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۱۶۴۷۶۲

استقبال گسترده از غرفه پتروشیمی مسجدسلیمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: در این نمایشگاه میزبان تاجران زیادی از کشورهای مختلف بودیم که از محصول باکیفیت تولیدی این شرکت استقبال نمودند و ما به عنوان یکی از صادرکنندگان محصولات مرغوب پتروشیمی با ایجاد تنوع در روشهای فروش به دنبال ورود به بازارهای صادراتی جهان هستیم.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به عنوان یکی از صادرکنندگان‌ اوره در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 که از 8 تا 12 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد، شرکت کرد.
غرفه پتروشیمی مسجدسلیمان مورد بازدید و استقبال گسترده تریدرهای خارجی، مسوولان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
دکتر مهدی مسکنی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و دکتر علیرضا زمانپور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از غرفه شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید نمودند.
مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ صبا انرژی در جلسه ای با مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان جهت رفع موانع صادراتی ، طرح های توسعه ای و سیاست های جهش تولید و افزایش بهره وری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دکتر معظمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان هم ضمن اشاره به مشکلات و موانع پیش رو تولید گفت: در این نمایشگاه میزبان تاجران زیادی از کشورهای مختلف بودیم که از محصول باکیفیت تولیدی این شرکت استقبال نمودند و ما به عنوان یکی از صادرکنندگان محصولات مرغوب پتروشیمی با ایجاد تنوع در روشهای فروش به دنبال ورود به بازارهای صادراتی جهان هستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه