۲
۲۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۷۶۸۳۹
اختصاصی "نفت ما"/

ترکیب هیات مدیره پالایشگاه شازند تغییر کرد

سرانجام اعتراضات به نحوه مدیریت علی جمشیدی در پالایشگاه امام خمینی شازند کار را به عزل وی کشاند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،امروز علی رضا صادق آبادی در پاسخ به اعتراضات گسترده کارکنان و برای خاتمه دادن به حواشی پر رمزو راز بزرگترین پالایشگاه در مدار تولید کشور،  علی جمشیدی را برکنار و علی رضا امین را جایگزین وی کرد.
این تغییر در حالی اتفاق افتاد که جمشیدی در اتاق کارش حاضر بود وبی خبر از همه جا،  از این تغییر توسط حلقه نزدیکانش مطلع شد!
این تغییر بلافاصله به تیتر اول رسانه های نفتی تبدیل شد و موجی از شادی پالایشگاه امام را در برگرفت.
اما این تغییر تنها به جمشیدی ختم نشد وعلاوه بر مدیر عامل سابق پرحاشیه این شرکت، توکلی و ناقدی نیا نیز که پیش از این توسط خسروانی در ترکیب هیات مدیره قرار گرفته بودند نیز عزل شده و این ترکیب نیز دستخوش تغییر شد.
در پی این تغییر ،شاهوردی و مداح مروج به عنوان اعضای جدید به هیات مدیره رسیده و این ترکیب با حضور امین ،تایید غلامی بسته شد.
حالا کارکنان شادمان تر از گذشته به دنبال آنند تا شادی کارکنان که توسط صادق آبادی کلید خورد با تغییر دیگر مهره های نزدیک به جمشیدی ، توسط امین تکمیل شود.
از نظر آنها که تحولات و مدیریت این پالایشگاه را می شناسند و بدان اشراف دارند ،سهم عزت الله غلامی مدیر عملیات این پالایشگاه در نابسامانی ها کمتر از جمشیدی نبوده و بدون برکناری غلامی مشکلات و نابسامانی های پالایشگاه امام خمینی روی پایان به خود نخواهد دید.
غلامی در تمام 4 سال گذشته با زیرکی کوشید تا در سایه جمشیدی بماند و به صورت زیرپوستی نظرات ناصحیح خود را در پالایشگاه اعمال کند و هزینه های گزاف ان را متوجه جمشیدی سازد.
با این حال انتظار می رود روند پیش گرفته شده در پالایشگاه امام خمینی شازند با در نظر گرفتن اصلاحات صحیح و اساسی تداوم یافته ونام بلند و افتخار افرین این پالایشگاه روز به روز همه گیر تر شود.
امروز پالایشگاه امام و کارکنانش بیش از هر چیز به آرامش و توجه درخور نیازمندند تا بتوانند با فراغ بال رسالت سنگین خود را بدون تعلل به انجام رسانده و به افتخارآفرینی خود تداوم بخشند.  
امیدمی رود تذکرات گفته شده همچون همیشه از سوی معاون محترم مقام عالی وزارت در پالایش و پخش شنیده شده و با گذشت زمان شاهد دیدن و شنیدن موفقیت های بیشتر ایشان باشیم.ان شا الله!
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مدیر عملیات
........ و عوض کن مهندس امین

پاسخ:
وعده صادق
خدارو شکر امروز بهترین روز زندگیمه خداروشکر
صادق ابادی خداحفظت کنه جوون
خدا خیرت بده خیر ازجونیت ببینی
کارمند
با تشکر ویژه از نفت ما در جهت این موفقیت بزرگ ، انشالله با تعویض مدیر عملیات ، این موفقیت کامل شود
محمدی
احتمال تفرقه و کارشکنی با وجود آقای ع غ وجود دارد
مهدی
مطمنا آقای امین مدیر ....... نالایق را تعویض می نماید

پاسخ:
کارمند تعمیرات
تعمیراتی:
باسلام
ممنون از نفت ما که مشکل پرسنل را به خوبی منتشر می کند راجع به این خبر که به درستی اشاره شده بانی خیلی از این نارضایتی ها مشاوره غلط مدیران منفور ایین دست سازمان بوده و تشابه این تغییر به مانند درختی است که از تنه قطع شده لذا به این نکته توجه کنند که این آقایان در بین مجموعه شناخته شده به استاد وعده دروغ ، زیر رو کشیدن و ضربه زدن به منابع انسانی و مجموعه پالایشگاه می باشد.اقای مهندس امین باید افراد مورد وثوق خود را بر گزینند تا هم در دیتا گردانی و هم مسائل فنی دچار چالش نشوند.
بهره بردار
با سلام
ضمن تشکر از نفت به اطلاع برسانم که عامل تمام بدبختی و مظلومیت این پرسنل امثال همین آقا(ع-غ) هستند و تا زمانی که در راس مدیریت ای پالایشگاه هستند هیچ مشکلی حل نخواهد شد و تغییرمدیرعامل فقط یک دارو مسکن می باشد.امیدواریم با حضور آقای مهندس امین بانداین مخوف پالایشگاه تعدیل و نشاط به کارکنان بازگردد.
برار
به اميد روزهاي بهتر براي تمامي همكاران پالايشگاه و تشكر از معاون جوان و دلسوز آقاي صادق آبادي و نيز سايت پيگير نفت ما
غلامی
ام الفتنه راهم عوض کنید
#.....
#...

پاسخ:
عباس
اقا چرا نظرات را منتشر نمی کنید
کارمند پالایشگاه
سلام بر نفت
ممنونیم
از همراهی تان با کارکنان پالایشگاه شازند صمیمانه سپاسگذاریم.
بی طرف
با دورود و تشکر از اطلاع رسانی
لطفا همه نظرات را پخش کنید
این پالایشگاه بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد .به نظرم اکر تغیرات در مدیریت منابع انسانی و حراست و امور حقوقی انجام شود مسمر ثمر است .چون تغییرات عمده در عملیات و تعمیرات (مدیران و روسای میانی) باعث افزایش تنش می گردد و باز یک عده ناراضی و کینه توز را نگه می دارد .که در طول این دوره داستان این پالایشگاه بوده و تکرار شده .ماالان نیروهای باتجربه ،خوشفکر با انگیزه و بی حاشیه ای داریم که وابسته به هیچ گروهی نیستند ولی از تجربیاتشان استفاده شود
احمد
نفت ما متشکریم
یک خانم کارمند
نفت ما, صدای کارکنان نفت
خدابه شما توفیق بدهد
بومی شازند
متاسفم برای این جماعتی ک به یک مدیرعامل بومی نه میگویند و حاظر به پذیرش مدیران غیر بومی میکنند. ما همیشه محکوم به شکست به علت غریب نوازی هستیم.
تجربه ثابت کرده مدیران بومی برای حفظ جایگاه و قدرت خود دست به هر گونه اقدام خلافی می زنند و پرسنل را نادیده می گیرند. آنها به مراکز قدرت استانی خود را وصل می کنند و به آنها باج می دهند. ولی مدیر غیر بومی چون می داند چند صباحی بیشتر در اینجا نیست لذا صرفاً بدنبال حل مشکلات پرسنل است و نه به فکر دوختن کیسه برای خود. ما مدیر بومی بدلیل مفسده هایی که دارد نمیخواهیم.
بومی
لطفاً خرابکاری های مدیرعامل قبلی را در پشت واژه "بومی" مخفی نکنید. آبروی بومی ها رو برد و ما را شرمنده کردند ایشان.
مخاطب خاص
حالا که آقای شاهوردی با حمایت مداح مروج در حال جولان می باشند،
مهندس امین بیشتر از 6ماه دوام نخواهد آورد
یا باید مستقل عمل کند یا استعفا دهد
حق گو
حالا نوبت مهندس غلامی پاک دست هستش!!!!
شما که ظلم به آقای جمشیدی کردین و همه مشکلات رو ناشی از حضور ایشان میدانستید آن موقع نامی از آقای غلامی نبود
بی طرف
با تشکر از ادمین محترم سایت نفت ما
با حضور مهندس صادق آبادی در دیریت شرکت پالایش و پخش و هم چنین انتصاب شایسته مهندس امین به مدیر عاملی پالایشگاه شازند خیلی ها به تغییر و روزهای بهتر امیدوار شدند .ولی متاسفانه عده ای هم هستند که با هوچی گری و تهمت به افراد بدون اینکه خودشان عملکرد مفیدی باشند و صرفا برای بدست آوردن رانت و جایگاهی در حال جولان دادن و دادن آدرس های غلط به مدیر عامل محترم می باشند .این افراد با توسل به رفتارهای خارج از سازمان و مجموعه وزارت نفت و هم چنین فتنه گری و ایجاد شایعات در مجموعه به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود می باشند هر چند که نه عملکرد و کارکرد درستی که قابل دفاع داشته اند امیدوارم مدیر عامل محترم پالایشگاه عملکرد کاری و اخلاقی پرسنل و شایسته سالاری را مد نظر داشته باشند .این نکته مد نظر معاون محترم وزیر و مشاورانش باشد که در هنگام انتخابات هم در جبهه رقیب دولت محترم حضور فعال داشته اند .و متاسفم
این اسامی مد نظرتان باشد
.
مهندس
بی طرف
که اسمتون و گذاشتین بی طرف ولی کاملا دارید طرفداری میکنید از یک شخص خاص چرااینقدرجومیدهید وبالاخره سوابق افرادمختلف رادیدیم ک چ کسی کارکردوچ کسی قایم شد پشت اسم جمشیدی الحق ک چ سودی برایتان دارد این چنین کارها وحق کشی ها بدنبال چ هستید ؟؟
قاسمیان
باسلام مهندس علی جمشیدی یکی از بزرگترین وباتجربه ترین مهندس پالایش ونفت می باشد واقعا که یکی ازبهترین وباتلاش ترین مدیرراپالایشگاه شازندازدست داد