۰
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۵۱۳۷۵

اقدام قابل تحسین وزیر نفت

در حالی که فضای صنعت نفت کشور طی ۳سال گذشته پُر است از منتقدین سفت و سخت،اما به نظر می رسد اختلافات در این صنعت نتوانسته مدیران را از انجام وظایف انسانی خود دور نگاه دارد .
 اقدام قابل تحسین وزیر نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، هدایت ا... خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که این روزها داغدار از دست دادن پدر خود می باشد در مراسم امروز میزبان بیژن زنگنه وزیر نفت و محسن دلاویز، مشاور وزیر نفت بود ‌.
حضور وزیر نفت در این مراسم نشان داد که می توان در اوج اختلافات فکری،  اما در کنار هم بود .    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کارمند
کار بسیار شایسته ای بود. البته انتظار می رفت وزیر محترم تشریف بیارن؟
چون کار حرفه ای اخلاق حرفه ای هم می طلبه، دعوا این دو بزرگوار اختلاف نکرش و سلیقه مدیریتی، با حفظ هدف مشترک ان هم پیشرفت و ابادانی صنعت نفت و کشور عزیزمان است.
هیچ کس
لطف کنه به وضعیت پرسنل رسیدگی کنه
محسن.س
با سلام درسته که به برخی کارهای مهندس زنگنه انتقاد داریم و اختلاف نظر هست ، اما خدا رو شاهد و گواه می گیریم که یکی از پاک دست ترین و با اخلاق ترین وزرا در جمهوری اسلامی ، مهندس زنگنه هست. از خداوند متعال برای پدر مرحوم مهندس خادمی طلب آمرزش و برای مهندس زنگنه طول عمر با عزت مسئلت داریم.
علیرضانیکزادفر بازنشسته پ.کرمانشا
سلام علیکم
ماکارکنان بازنشسته پ.کرمانشاه افتخارمیورزیم که یک چنین وزیری بنام پدرزنگنه رادارا میباشیم. شخصی است دلسوز٬حامیِ بازنشستگان وشاغلین وزارت نفت میباشد. چیزی ازاو نمیخواهیم جز سلامتی وبقای عمر وماندگاری وی دردوره های بعدی.ازاین پدرعزیز میخواهیم برای پُست ریاست جمهوری آتی شرکت نمایند.اطمینان داریم تمامی صندوقهای آرا بانام زنگنه مزیّن میشود.