کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بانک پاسارگاد دلارهای حاصل از فروش نفت را نمی دهد!

آیا بانک پاسارگاد بابک زنجانی دیگر می شود؟!

29 ارديبهشت 1403 ساعت 15:25

درحالي وزارت نفت خبر از افزايش 50 درصدي صادرات نفت در سال گذشته مي دهد كه شاهد ظهور و بروز بابك زنجاني هاي جديد در معاملات نفتی هستيم.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،وزير نفت طي نامه اي به معاونان، مديران عامل چهار شركت اصلي، مديرعامل شركت صنايع پتروشيمي خليج فارس و مديرعامل شركت نفت ستاره خليج فارس، دستور ممنوعيت معامله با بانك پاسارگاد و شركت هاي تابعه اين بانك را صادر كرد.
درحالي وزارت نفت خبر از افزايش 50 درصدي صادرات نفت در سال گذشته مي دهد كه شاهد ظهور و بروز بابك زنجاني هاي جديد در معاملات نفتی هستيم.
هر از چندگاهي از گوشه و كنار اخباري به گوش مي رسد كه پول نفت فروش رفته، به كشور بازنگشته است اما در اين بين انگشت اتهام به سمت متوليان فروش نفت يعني وزارت نفت و شركت هاي متبوع آن اشاره مي رود كه اين رانت عظيم را آگاه يا ناخودآگاه در اختيار افرادي همچون بابك زنجاني و بانك پاسارگاد قرار مي دهد.
پس از تعطیلات نوروز و در فروردين ماه سال جاري از اولین مکاتباتی که از سوی جواد اوجی امضا شد، ممنوع المعامله کردن بانك پاسارگاد، شرکت ها و كارگزاران اين بانك به دليل استنکاف و عدم پايبندي به تعهدات خود تحت قراردادها و توافقات منعقده با وزارت نفت، در بازگرداندن وجوه حاصل از صادرات نفت کشور بوده است.


کد مطلب: 165124

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/165124/آیا-بانک-پاسارگاد-بابک-زنجانی-دیگر-می-شود

نفت ما
  https://www.naftema.com