کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل نیرپارس مپنا در گفت و گو با نفت ما تشریح کرد:

آخرین وضعیت پروژه های گروه مپنا 

29 ارديبهشت 1403 ساعت 7:30

از مهمترین پروژه های کلید خورده در گروه مپنا می توان به پروژه فشارافزایی پارس جنوبی که تقریباً بزرگترین و مهمترین پروژه حال حاضر وزارت نفت است، اشاره کرد.


محمدرضا پارساپور، مدیرعامل نیرپارس مپنا در گفتگو با نفت ما به تشریح آخرین وضعیت پروژه های این شرکت پرداخت.
گروه مپنا بعنوان یکی از پیمانکاران اصلی فازهای پارس جنوبی است که در حال حاضر فاز ١٣ این میدان با مشارکت کنسرسیومی متشکل از چندین پیمانکار از جمله گروه مپنا، به بهره برداری رسید. همچین امیدواریم تا پایان سال جاری ، فاز ١۴ پارس جنوبی نیز به صورت تحویل وقت به کارفرما تحویل شود.
از دیگر پروژه های در دست اجرای این شرکت می توان به پروژه upgrading و بهینه سازی پتروپالایشگاه اصفهان در مراحل پایانی است که البته باتوجه به رضایت کارفرما، توانستیم قراردادهای بیشتری را از این مجموعه برای ادامه همکاری دریافت کنیم.
از مهمترین پروژه های کلید خورده در گروه مپنا نیز می توان به پروژه فشارافزایی پارس جنوبی که تقریباً بزرگترین و مهمترین پروژه حال حاضر وزارت نفت است، اشاره کرد. از آنجاکه این پروژه از اهمیت بالایی در تامین امنیت انرژی کشور دارد، گروه مپنا نیز به این پروژه به چشم یک پروژه عظیم ملی نکته خواهد کرد.
ما در این پروژه بعنوان دو نقش مجزا عمل خواهیم کرد، در درجه اول مپنا بعنوان یک پیمانکار عمومی در یکی از هفت های اصلی این پروژه حضور خواهد داشت که می بایست طی ٣٨ ماه به بهره‌برداری برسد.
در درجه بعدی گروه مپنا بعنوان یکی از  تامین کننده توربوکمپرسور و توربوژنراتور در این پروژه ایفای نقش خواهد کرد که پس از موافقت نهایی وزارت نفت بخش اجرایی این پروژه آغاز به کار خواهد کرد.


کد مطلب: 165074

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/165074/آخرین-وضعیت-پروژه-های-گروه-مپنا

نفت ما
  https://www.naftema.com