کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول در گفت‌وگو با نفت ما خبر داد: 

۵درصد ارز پتروشیمی ها را آریاساسول تامین می کند

  رکورد تولید و فروش در همه ادوار شکسته شد

22 ارديبهشت 1403 ساعت 9:30

حیدرزاده تصریح کرد: عدد قابل چشمگیری در فروش برای شرکت سودسازی شده و تلاش کردیم سود خوبی در شرکت رقم بخورد که برای سهامداران حقوقی و حقیقی ارزش آفرینی کنیم.


محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول در گفت‌وگو با نفت ما با بیان اینکه پلیمر آریاساسول همیشه بعنوان بنچ مارک صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور بوده و همواره سکوهای ترقی و پیشرفت را طی کرده است، گفت: سال گذشته با توجه به منویات رهبری تلاش کردیم رکورد تولید و فروش آریاساسول شکسته شود که به لطف خدا توانستیم رکورد تمام ادوار آریاساسول را بهبود دهیم با توجه به اینکه هیچ پلنتی به شرکت اضافه نشد.
وی افزود: با بهره وری دقيق، مهندسی ارزش و استفاده بهینه سازمان توانستیم رکورد تولید که ۱۰تا ۱۱ درصد سال های گذشته بود را افزایش بدهیم. این درحالی بود که آخرین رکورد تولید یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن بود که به رکورد یک میلیون و ۹۷۰ هزار تن دست پیدا کردیم که حدود ۷۰ هزار تن افزایش در تولید عدد قابل توجهی است.
وی تصریح کرد: عدد قابل چشمگیری در فروش برای شرکت سودسازی شده و تلاش کردیم سود خوبی در شرکت رقم بخورد که برای سهامداران حقوقی و حقیقی ارزش آفرینی کنیم.
وی تاکید کرد: شرکت پلیمر آریاساسول در سال گذشته بعنوان شرکت اول سازمان بورس در زمینه ناشر برتر معرفی شد.
حیدرزاده با اشاره به ارزآوری این شرکت گفت: پتروشیمی آریاساسول ۵درصد از ارز پتروشیمی ها به کشور را مستقیم تامین می کنیم. این درحالی است که این شرکت با حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین المللی بازارها و مشتریان جدیدی را پیدا کرده است که به این واسطه گریدهای جدیدی را در راستای تقاضای مشتریان گریدهای بسیار خوبی را تولید کردیم.


کد مطلب: 164910

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/164910/۵درصد-ارز-پتروشیمی-آریاساسول-تامین-می-کند

نفت ما
  https://www.naftema.com