کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ورود پاكنژاد؛

كابوس مكتب زنگنه براي نيروي انساني نفت بازهم تكرار مي شود!

24 مرداد 1403 ساعت 9:30

معرفي پاكنژاد بعنوان وزير پيشنهادي نفت آنقدر سريع صورت پذيرفته كه تا اين لحظه هيچ برنامه مدون و قابل دفاعي از وي نه در كميسيون انرژي مجلس و نه در ساير محافل برگزار شده ارائه نشده است.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،باوجود قول اكيد پزشكيان به بدنه نيروي انساني نفت در خصوص عدم بازگشت به گذشته اما معرفي محسن پاكنژاد بعنوان وزير نفت حاكي از آن است كه بايد منتظر دور پنجم وزارت زنگنه باشيم.
سرانجام پس از حدس و گمان هاي فراوان از لابي كارگروه تعيين وزير نفت، در واپسين دقايق،‌ نامي ناآشنا و كمتر ديده شده در مناصب مديريتي وزارت نفت بعنوان وزير پيشنهادي به مجلس شوراي اسلامي معرفي شد.
محسن پاكنژاد كه تنها معاونت وزير نفت در منابع هيدروكربوري و معاونت مديرعاملي شركت ملي نفت را بعنوان سطوح نسبتا بالاي مديريتي در روزمه خود دارد درحالي بعنوان گزينه پيشنهادي وزارت نفت معرفي شده كه همواره از وي در نفت بعنوان يكي از منصوبان و شاگردان زنگنه ياد مي شود.
البته گفتني است معرفي پاكنژاد بعنوان وزير پيشنهادي نفت آنقدر سريع صورت پذيرفته كه تا اين لحظه هيچ برنامه مدون و قابل دفاعي از وي نه در كميسيون انرژي مجلس و نه در ساير محافل برگزار شده ارائه نشده است.
اما چيزي كه هويداست، دست هاي پشت پرده زنگنه براي حضور در دور پنجم وزارت نفت با ويترين پاكنژاد است. از سوي ديگر اما تا اينجاي كار نظرات نمايندگان كميسيون انرژي در خصوص اين كانديدا مثبت نبوده و وي يكي از چالشي ترين وزرای پيشنهادي خواهد بود.


کد مطلب: 166744

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/166744/كابوس-مكتب-زنگنه-براي-نيروي-انساني-نفت-بازهم-تكرار-مي-شود

نفت ما
  https://www.naftema.com