کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حماسه جدید اوجی در حوزه منابع انسانی؛

تمدید بکارگیری پیرمردهای بازنشسته نفتی

8 مرداد 1403 ساعت 7:52

در حالی که سن بازنشستگی این مدیران سال ها پیش فرا رسیده و ناکارآمدی آنها منجر به برکناری‌شان شده است، دلایل تمدید و ادامه کار این مدیران آن هم در مناصب بالای مدیریتی چیست؟!


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،همزمان با پایان یافتن فعالیت دولت سیزدهم، شاهد موج جدیدی از تمدید بازنشستگی پیرمردان شاغل در وزارت نفت هستیم به نحوی که اوجی وزیر نفت، هر نامه تمدید بکارگیری بازنشستگان مورد تایید خودش را به سرعت امضا می‌کند تا پیش از خروجش از وزارت نفت، جا پای این پیرمردها را در نفت محکم کند.
یکی از این چندبار بازنشسته ها، علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل معزول شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است که با حکم سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش بعنوان دستیار ویژه وی در این شرکت مشغول به کار بوده است.
گفتنی است اخیرا نژادعلی برای سومین بار امضای نامه تمدید بازنشستگی خود را از اوجی وزیر نفت دریافت کرده است.
این درحالیست که تعداد بسیار زیادی از نیروهای قراردادی و پیمانکاری نفت سالیان دراز است که در بلاتکلیفی مدل استخدامی خود به سر می برند و هیچگونه تسهیلی در تبدیل وضعیت آنان صورت نگرفته است. 
حال سوال جدی از وزیر نفت دولت سیزدهم آن است که در حالی که سن بازنشستگی این مدیران سال ها پیش فرا رسیده و ناکارآمدی آنها منجر به برکناری‌شان شده است، دلایل تمدید و ادامه کار این مدیران آن هم در مناصب بالای مدیریتی چیست؟!
گفتنی است در اوایل پاییز سال گذشته و همزمان با شدت گرفتن حاشیه ها و ناکارآمدی نژادعلی مدیرعامل بازنشسته شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خبر برکناری او منتشر شد. اما نکته جالب توجه حکم مشاوره عالی بود که سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش برای این مدیر بازنشسته صادر کرد.


کد مطلب: 166449

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/166449/تمدید-بکارگیری-پیرمردهای-بازنشسته-نفتی

نفت ما
  https://www.naftema.com