۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۱۶۵۸۲۲
سریال قول هایی که اوجی داد و عمل نکرد؛

تعهدات بر زمین مانده منابع انسانی نفت

سوال اساسي اينجاست كه با گذشت نزديك به ۳ سال، كداميك از چالش هاي اساسي حوزه منابع انساني كه ساماندهي قالب هاي قراردادي متعدد فعلي از جمله اركان ثالث، مدت موقت و پيمانكاري مهم ترين آن است مرتفع گشته؟
تعهدات بر زمین مانده منابع انسانی نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در روزهاي پاياني دولت سيزدهم و خاتمه وزارت جواد اوجي جا دارد يادي كنيم از تعهدات كتبي و شفاهي وي در مجلس شورای اسلامی پيش از شروع تصدي گري وي برمسند وزارت نفت.
نخستين و مهم ترين موضوع، اهميت دادن و ساماندهي منابع انساني است كه در بند اول آن به برنامه اقدام فوري در حوزه منابع انساني براي شناسايي و رفع چالش هاي اساسي در اين حوزه اشاره شده است.
اما سوال اساسي اينجاست كه با گذشت نزديك به 3 سال از اين تعهد، كداميك از چالش هاي اساسي حوزه منابع انساني كه ساماندهي قالب هاي قراردادي متعدد فعلي از جمله اركان ثالث، مدت موقت و پيمانكاري مهم ترين آن است مرتفع گشته؟
مورد ديگر، جلب رضايت و ايجاد انگيزه شغلي كاركنان است كه در اين سال ها بطور كامل مغفول مانده است. يكي از مثال هاي نقض اين موضوع، قضيه تسهيلات 300 ميليون توماني است كه مقرر شده بود به تمام كاركنان نفت چه رسمي و چه قراردادي اختصاص يابد كه صرفا به مديران و برخي كاركنان رسمي رسيد و طبق معمول كاركنان قراردادی و پيماني نفت بي بهره ماندند.
بكارگيري از مديران توانمند و كارآمد بند ديگر اين تعهدنامه بود كه نشانه اي از اجرا شدنش پيدا نكرديم!
و اما در پايان يادآور مي شود كه كاركنان خدوم وزارت نفت و شركت هاي تابعه بسيار مشتاق به شنيدن كوچكترين دستاوردي از جنابعالي و معاونت منابع انساني نفت در سه سال گذشته در اين حوزه هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی