کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 پیگیری مطالبات جامعه از ریاست محترم جمهور

 شیدا آریایی پور

16 مرداد 1403 ساعت 9:43


دغدغه های سال‌های اخیر مردم به‌اندازه ای معطوف به حوزه‌های اقتصادی شده که تمامی ابعاد زندگی آنها را تحت الشعاع قرار داده است.
متاسفانه در طول مدیریت دولت‌های دوازدهم و سیزدهم به قدری به مردم در حوزه اقتصادی فشار وارد آمده که اکنون توان ایستادن زیر بار مشکلات موجود را ندارند و به‌واسطه سوء مدیریت‌ها و انتخاب مدیران نالایق، گُرده مردم زیر بار مشکلات اقتصادی خم شده است.
حتی در این راستا جمع زیادی از کارگران و کارمندان از محل کار خود اخراج شده و ارکان معیشت و زندگی آنها دچار چالش‌های فراوانی گردیده است.
مشکلات اقتصادی موجب شده تا بسیاری از خانواده‌ها دچار فروپاشی شوند و ساختار خانواده که به‌عنوان مهم‌ترین ساختار اجتماعی جامعه ما محسوب می‌شد به‌ ورطه نابودی کشیده شود.
نبود عدالت در انتصابات دولتی و عدم بکارگیری نسل جوان در مسئولیت‌های مهم دولتی سبب شده تا بسیاری از جوانان عطای ماندن را به لقای رفتن ببخشند و از کشور مهاجرت کنند.
در این بین بسیاری از شایستگان از گردونه مدیریتی کشور کنار گذاشته شده‌اند و جای آنها افرادی که از رانت و رابطه بهره برده‌اند بر مصدر امور نشسته‌اند و همین موضوع سبب شده تا چرخ اقتصاد در کشور بر مدار ناکارآمدی بچرخد و عوارض و تبعات آن بر گردن مردم مظلوم و صبور ایران سنگینی کند.
برای بیان مشکلات شما مردم عزیز، رسانه‌ها بهترین و امین‌ترین نهاد اجتماعی هستند و از شما انتظار دارم مطالبات خود را درخصوص موضوعات مختلف در ادامه این مطلب اعلام فرمایید تا در اولین فرصت در قالب نامه در اختیار رئیس جمهور محترم و تیم اجرایی ایشان قرار گیرد و به لطف خدا سبب‌ساز حل مشکلات فعلی باشد.

حقوقدان و پژوهشگر
 


کد مطلب: 166603

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/note/166603/پیگیری-مطالبات-جامعه-ریاست-محترم-جمهور

نفت ما
  https://www.naftema.com