کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادامه بارش باران و برف تا دوشنبه

5 آبان 1403 ساعت 9:31

بعدازظهر امروز با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در مازندران، گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی ابرناکی وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سازمان هواشناسی از بارش باران و برف تا دوشنبه در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: سه‌شنبه تا پنجشنبه در کشور جوی آرام همراه روند افزایش نسبی دما حاکم می شود.
 بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز شنبه در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب کشور و شمال فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده روی می دهد.
بعدازظهر امروز با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در مازندران، گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی ابرناکی وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.
یکشنبه در برخی نقاط شمال فارس، مرکز، شرق، شمال شرق کشور، ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان وزش باد و رگبار پراکنده روی می دهد.
علاوه بر آن در اردبیل سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی بارندگی وزش باد همراه با کاهش موقتی دما و در ارتفاعات و نقاط سردسیر رشته کوه البرز بارش برف پیش بینی شده است.
دوشنبه در سواحل گیلان و ارتفاعات زاگرس جنوبی در کرمان جنوب فارس و شمال هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می رود.
سه شنبه تا پنجشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه روند افزایش نسبی دما حاکم می شود.
همچنین روزهای شنبه و یکشنبه نیز در شمال شرق شرق جنوب کشور و در استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید در نقاط مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.
خلیج فارس در سه روز آینده و دریای خزر از اواخر شنبه تا دوشنبه مواج هستند. 


کد مطلب: 167995

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/167995/ادامه-بارش-باران-برف-دوشنبه

نفت ما
  https://www.naftema.com