کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورود سامانه جدید بارش‌ برف به کشور از فردا

2 آبان 1403 ساعت 9:39

روز جمعه (۴ آبان) در شمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و بخش‌هایی از استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب، شرق و شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب غرب رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از فردا (۳ آبان) کاهش محسوس دما در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور رخ می‌دهد و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا پایان هفته تداوم دارد، گفت: امروز (چهارشنبه، ۲ آبان) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین و مناطقی از البرز، تهران، غرب سمنان، نیمه شمالی فارس، نیمه شمالی کرمان، بوشهر، یزد، اصفهان و خراسان جنوبی و فردا (پنجشنبه، ۳ آبان) در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: روز جمعه (۴ آبان) در شمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و بخش‌هایی از استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب، شرق و شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب غرب رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: روز پنجشنبه در بخش‌هایی از مرکز و جمعه در مناطقی از مرکز شرق و شمال شرق کشور در برخی از ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین دمای هوا در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.
وی در پایان گفت: آسمان تهران امروز قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۱۱ و ۱۸ درجه سانتیگراد و فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۹ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع:مهر 


کد مطلب: 167956

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/167956/ورود-سامانه-جدید-بارش-برف-کشور-فردا

نفت ما
  https://www.naftema.com