۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۱۶۷۹۴۵

سقوط شاخص کل بازار سرمایه به زیر ۲ میلیون

سه نماد «شستا»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فزر» و «شاوان» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «وبملت» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «حسینا» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.
سقوط شاخص کل بازار سرمایه به زیر ۲ میلیون
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شاخص کل بازار سرمایه با ریزشی ۸۴۰۰ واحدی به زیر ارتفاع ۲ میلیون واحدی سقوط کرد تا روند ریزشی بازار کماکان ادامه دار باشد.
بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را اگرچه متعادل تر از روزهای گذشته و در  محدوده ی صفر تابلو شروع کرد، اما رفته رفته با توجه به نزدیک شدن به ساعات انتهایی بازار بر فشار عرضه ها افزوده شد.
بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی13 هزار  و 400 واحدی به 1 میلیون و 993 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 4200 واحدی به ارتفاع 661 هزار واحد رسید.
گفتنی است سه نماد «شستا»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فزر» و «شاوان» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «وبملت» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «حسینا» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 1 ابان ماه 1403، مبلغ 2600 هزار میلیارد میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 110 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
در بازار امروز 61 نماد در محدوده مثبت و 385 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 90 نماد در محدوده مثبت و 260 نماد در محدوده منفی معامله شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی