۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴
کد مطلب : ۱۶۷۸۵۵

حضور نفت سپاهان در نمایشگاه فناوری‌های نوین نفت، گاز و پتروشیمی اصفهان

جمعی از مدیران ، مسئولان و متخصصان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ضمن بازدید از غرفه "شرکت نفت سپاهان"، با جدیدترین دستاورد‌ها و پروژه‌های نوآورانه این شرکت در حوزه صنعت روانکار و تولید انواع روغن موتور، آشنا شدند.
حضور نفت سپاهان در نمایشگاه فناوری‌های نوین نفت، گاز و پتروشیمی اصفهان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مراسم آغاز به کار "سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی" با حضور فعال و پر رنگ  "شرکت نفت سپاهان" بعنوان بزرگترین تولید کننده روغن پایه در خاورمیانه و بیش از ۶۰ شرکت های فعال در حوزه صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی برگزار شد. 
در این مراسم، مهندس جمشیدوند "مدیرکل دفتر ماشین‌آلات وزارت صمت" ، مهندس عسگری "رئیس شرکت گاز استان اصفهان" ، مهندس آذری"مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان"، مهندس طحانیان "مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان" و جمعی از مدیران ، مسئولان و متخصصان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ضمن بازدید از غرفه "شرکت نفت سپاهان"، با جدیدترین دستاورد‌ها و پروژه‌های نوآورانه این شرکت در حوزه صنعت روانکار و تولید انواع روغن موتور، آشنا شدند.
این نمایشگاه تا تاریخ ۲۹ مهرماه، از ساعت ۱۱ تا ۱۹، در کمربندی شرق، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، پذیرای صنعتگران و فعالان این صنعت خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی