۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۶۷۸۴۷

برترین نشان عالی مسئولیت اجتماعی و سرآمدی روابط عمومی به مخازن سبز عسلویه رسید

روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه که فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را «فعالیت‌های بشردوستانه» و «محیط‌زیست» تعریف کرده است، موفق به کسب نشان برتر مسئولیت اجتماعی و لوح سرآمدی روابط عمومی در این جشنواره شد.
برترین نشان عالی مسئولیت اجتماعی و سرآمدی روابط عمومی به مخازن سبز عسلویه رسید
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب»، جناب آقای کمالی مدیر روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه موفق به دریافت بالاترین نشان مسئولیت  اجتماعی ایران و لوح سرآمدی روابط عمومی شد.
 چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌ها، شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و دکتر محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.
مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها که به بررسی نقش و تعهدات آنها در اجتماع و رعایت ارزش‌های اخلاقی می‌پردازد؛ از طریق کمک به جامعه به مسئولیت حفظ استانداردهای زندگی در آن محیط توجه دارد و با اتخاذ تاکتیک‌های لازم و حمایت‌هایی فراتر از الزامات قانونی به رشد و توسعه جامعه محل فعالیت خود کمک می‌کند.
در همین راستا، روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه که فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را «فعالیت‌های بشردوستانه» و «محیط‌زیست» تعریف کرده است، موفق به کسب نشان برتر مسئولیت اجتماعی و لوح سرآمدی روابط عمومی در این جشنواره شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی