کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حادثه مرگبار در یک پالایشگاه نفت در آمریکا

21 مهر 1403 ساعت 8:07

این حادثه باعث شد تا حدود سه ساعت برای دو شهر دی یر پارک و پاسادنا واقع در شرق تگزاس دستور احتیاط و عدم خروج از منزل صادر شود.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،اد گونزالس کلانتر شهرستان هریس روز جمعه ا اعلام کرد که در پی نشت شیمیایی سولفید هیدروژن در یک پالایشگاه نفت شرکت پمکس در منطقه دی یر پارک، در حدود ۱۸ مایلی شرق هیوستون، حداقل دو نفر کشته و ۳۵ نفر دیگر زخمی شدند.
  به گفته این مقام پلیس، حداقل یک نفر با بالگرد به بیمارستان منتقل شد.
این حادثه باعث شد تا حدود سه ساعت برای دو شهر دی یر پارک و پاسادنا واقع در شرق تگزاس دستور احتیاط و عدم خروج از منزل صادر شود.
جری موتون، شهردار دی یر پارک به مردم این شهر اطمینان داد که با وجود بوی سولفید هیدروژن در هوا، نشت شیمیایی در منطقه اطراف این پالایشگاه وجود ندارد.
اد گونزالس، کلانتر شهرستان هریس گفت که این اوضاع درحال تغییر است، اما خاطرنشان کرد که "به نظر می رسد وضعیت در محل محدود شده است و هیچ تهدیدی برای مردم محلی وجود ندارد. "
این تاسیسات یک پالایشگاه نفت خام است که متعلق به شرکت ملی نفت مکزیک پمکس است. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات در حال انجام است و به دلیل این حادثه، پالایش نفت در دو واحد "کاملا متوقف شده است. "
علت نشت این مواد شیمایی در روز جمعه همچنان در دست بررسی است.
سولفید هیدروژن گازی بی رنگ با بوی قوی است.


کد مطلب: 167740

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/167740/حادثه-مرگبار-یک-پالایشگاه-نفت-آمریکا

نفت ما
  https://www.naftema.com