۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۱۶۷۶۸۹

اقدامات قاطع برای حفظ حقوق ذینفعان پتروشیمی آبادان

علی‌رغم وجود مشکلات متعدد در ماه‌های اخیر، پیرو شکایت  مدیرعامل شرکت و اقدام مثبت و شجاعانه دادستان محترم آبادان، دستگاه قضایی  به صورت جدی وارد عمل شده است.
اقدامات قاطع برای حفظ حقوق ذینفعان پتروشیمی آبادان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،به اطلاع عموم، کلیه سهامداران و اصحاب رسانه می‌رساند، با توجه به ماهیت سودآور شرکت‌های پتروشیمی و بروز اختلالات غیرعادی در روند تولید و فرآیندهای خرید در پتروشیمی آبادان، علی‌رغم وجود مشکلات متعدد در ماه‌های اخیر، پیرو شکایت  مدیرعامل شرکت و اقدام مثبت و شجاعانه دادستان محترم آبادان، دستگاه قضایی  به صورت جدی وارد عمل شده است.
در همین راستا، تعدادی از افراد مظنون در ارتباط با این پرونده احضار و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. بدینوسیله ضمن قدردانی از همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های مسئول،از جمله فرماندهی اطلاعات نیروی انتظامی به اطلاع می‌رساند روند طبیعی تحقیقات و بررسی ها از طریق دستگاههای قانونی در حال انجام می باشد 
از تمامی کاربران فضای مجازی درخواست می‌گردد با توجه به ادامه دار بودن روند تحقیقات، از انتشار هرگونه شایعات و گمانه زنی ها خودداری نموده و به اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی مراجع ذی‌صلاح اکتفا نمایند.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی