۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۱۶۷۵۱۵

ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز چهارشنبه

امروز و فردا کاهش محسوس دما در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی خزر، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان مرکزی و زنجان رخ خواهد داد.
ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز چهارشنبه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،کارشناس هواشناسی گفت: سامانه‌های فعلی بارش‌ها از روز سه‌شنبه از کشور خارج می‌شود و ورود موج جدید بارش‌ها از روز چهارشنبه از شمال غرب و غرب کشور رخ خواهد داد.
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه موج بارش‌های فعلی از روز سه‌شنبه (۱۰ مهر) از آسمان کشور خارج و مجدداً از روز چهارشنبه (۱۱ مهر) موج جدید بارش‌ها از شمال غرب و غرب کشور وارد می‌شود، گفت: امروز (یکشنبه، ۸ مهر) در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان مرکزی و جنوب کرمان، فردا (دوشنبه، ۹ مهر) در استان‌های زنجان قزوین، البرز، تهران و مازندران و سه‌شنبه (۱۰ مهر) و چهارشنبه (۱۱ مهر) در شمال غرب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: امروز و فردا کاهش محسوس دما در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی خزر، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان مرکزی و زنجان رخ خواهد داد.
گودرزی ادامه داد: امروز (۸ مهر) در شمال شرق، شرق، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی میشود.
وی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد و فردا نیمه ابری، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۵ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع:مهر 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی