۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۱۶۷۴۷۶

آغاز بازدیدهای میدانی مدیرعامل شركت مهندسی و توسعه نفت

مدیرعامل شرکت متن لزوم اتمام پروژه CTEP آزادگان جنوبی را در رفع ناترازی ها و افزایش تولید بسیار پراهمیت دانست و گفت: رویکرد شرکت مهندسی و توسعه نفت حمایت منطقی از پیمانکاران می باشد و بر این باور هستیم که حمایت از پیمانکاران و صنعتگران  باعث پیشرفت کشور خواهد شد.
آغاز بازدیدهای میدانی مدیرعامل شركت مهندسی و توسعه نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، نصرالله زارعی مدیرعامل این شرکت به اتفاق اعضای هیئت مدیره و تعدادی از مدیران صبح روز چهارشنبه،چهارم مهرماه از مناطق عملیاتی غرب کارون با اولویت میدان نفتی آزادگان جنوبی بازدید نمودند.
مهندس زارعی در خلال این بازدید  توسعه مناطق غرب کارون بویژه میادین مشترک را بااهمیت ترین ماموریت شرکت مهندسی و توسعه نفت خواند و گفت : در باب اهمیت پروژه های غرب کارون می بایست به دو نکته توجه کنیم که اول تعهدات افزایش تولید پروژه ها علی الخصوص آزادگان جنوبی در سال ۱۴۰۳   می باشد و نکته دوم تلاش برای رفع ناترازی در بحث تولید نفت است.
مدیرعامل شرکت متن لزوم اتمام پروژه CTEP آزادگان جنوبی را در رفع ناترازی ها و افزایش تولید بسیار پراهمیت دانست و ادامه داد : رویکرد شرکت مهندسی و توسعه نفت حمایت منطقی از پیمانکاران می باشد و بر این باور هستیم که حمایت از پیمانکاران و صنعتگران  باعث پیشرفت کشور خواهد شد.
مهندس زارعی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در خصوص مبحث بکارگیری نیروی انسانی ، از تمامی سرمایه گذاران و پیمانکاران خواست تا اولویت ایشان استخدام نیروهای بومی تحصیلکرده باشد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت و هیئت همراه در بازدید از میادین سپهر و جفیر نیز از روند خوب طی شده تقدیر نموده و به ضرورت هماهنگی های بیشتر جهت افزایش تولید تاکید کرد.
بنابراین گزارش پس از بازدید های میدانی ،  جلسات متعدد با سرمایه گذاران و پیمانکاران طرح ها بصورت جداگانه برگزار گردید و آخرین وضعیت هر دو پروژه  در حال توسعه  برای ایشان تشریح گردید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی