کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فن آوران سه‌گانه رکورد را شکست

29 شهريور 1403 ساعت 7:59

  ‏مجموع فروش ۵ ماهه امسال به ۴.۸ همت رسید که نسبت به فروش ۳.۸ همتی سال گذشته رشد ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد همچنین در افشای کدال که توسط فن‌آوران با موضوع نرخهای قطعی گاز در سال ۱۴۰۲ منتشر شده، شفن خبر از بازگشت ۱.۱ همت به حسابهای شرکت داد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  باید «حسین رفیق‌دوست»، مدیر بومی‌ و توانمند پتروشیمی فن‌آوران را که این روزها پس از سودآوری قابل توجه در ۵ ماهه نخست امسال برای سهامداران، میزان تولید را به شکل قابل توجهی افزایش داده و رکورد سالیان گذشته در تولید را شکسته و به سراغ اجرای طرح‌هایی رفته که بیش از ۲ دهه روی کاغذ مانده بود، موفق‌ترین مدیرعامل شرکت‌های تابعه شستا در کلاس صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی دانست و لقب مدیر نوظهور و شماره یک صنعت متانول را به او داد.
  بر اساس گزارش ماهانه شرکت‌های بورسی، فروش پتروشیمی فناوران در ۵ ماهه نخست امسال و بعد از اسفند ۱۴۰۰ در تاریخ این شرکت بی سابقه بوده به نحوی که در ۴ ماه از ۵ ماهه ابتدایی امسال بیشترین فروش ماهانه در ۳ سال اخیر ثبت شده است.
  ‏مجموع فروش ۵ ماهه امسال به ۴.۸ همت رسید که نسبت به فروش ۳.۸ همتی سال گذشته رشد ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد همچنین در افشای کدال که توسط فن‌آوران با موضوع نرخهای قطعی گاز در سال ۱۴۰۲ منتشر شده، شفن خبر از بازگشت ۱.۱ همت به حسابهای شرکت داد.
 همچنین این شرکت در ۵ ماهه نخست امسال دستاوردهای چشم‌گیری را برای سهامداران داشته است و پس از دریافت تندیس سیمین نهمین جایزه ملی مدیریت انرژی، بالاترین رکورد تولید اسید استیک را با ثبت بالاترین میزان تولید از بدو راه اندازی تاکنون ثبت کرده است و علاوه بر دریافت تندیس ملی رهبران اقتصادی و نشان برتر رویداد ملی حکمت، بار دیگر به سراغ رکورد شکنی تاریخی رفته و با ثبت رکورد جدید فعالیت بدون وقفه و مستمر در واحد اسید استیک، روند سودآوری شرکت را پس از سالها شتاب بخشیده است.
  شفن با رهبری حسین رفیق‌دوست در نخستین همایش ملی عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی توانسته جایگاه قابل توجه و برتر را در میان صنایع پتروشیمی کسب کند و پس از کسب تندیس مجمع جهانی دیپلماسی برند، با شکستن رکوردهای فروش در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۳، سه گانه رکوردشکنی خود را تکمیل کرده است تا تبدیل پتروشیمی فن‌آوران به برترین شرکت صنعت متانول در نیمه نخست سال ۱۴۰۲‌محقق شود.
  آغاز پروژه‌های مانند VAM پس از ۲ دهه و ارتقای جایگاه محیط زیستی و پروژهایی با ازش افزوده بالا نیز گوشه‌های دیگری از ساختن شرکتی در تراز شستا و صنعت ارزش آفرین پتروشیمی‌ تلقی می‌شود.


کد مطلب: 167359

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/167359/فن-آوران-سه-گانه-رکورد-شکست

نفت ما
  https://www.naftema.com