کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست کمیته اضطراری دماوند انرژی مطرح شد؛

نصب دکل مخابراتی برای رفع مشکلات آنتن دهی در عسلویه

28 شهريور 1403 ساعت 14:12

مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه خاطر نشان کرد: خرید دستگاه آتش نشانی، وسایل حفاظتی برای اتاق های کنترل و بخش های بهره برداری در دستور کار است.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دکتر محمدرضا مهرافشان در جلسه کمیته اضطراری شرکت دماوند انرژی عسلویه اظهار داشت: حفظ سلامت کارکنان و تجهیزات در کنار تداوم روند تولید پایدار در اولویت کاری مدیران باشد و برای مقابله با خطرات احتمالی، تجهیزات ایمنی و حفاظتی ارتقا و به روزرسانی شود.
مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه خاطر نشان کرد: خرید دستگاه آتش نشانی، وسایل حفاظتی برای اتاق های کنترل و بخش های بهره برداری در دستور کار است.
دکتر محمدرضا مهرافشان با اشاره به اینکه بررسی نقاط حادثه خیز و پرریسک به صورت روتین در دستور کار باشد افزود: جلسات آموزشی در خصوص خطرات و مقابله به آن ها برای کلیه پرسنل در دستور کار باشد و برای مشاغل تخصصی نیز آخرین دستورالعمل های مقابله به حوادث ارائه شود.
وی با تاکید بر اینکه دکل جدید مخابراتی در دماوند انرژی ایجاد خواهد شد افزود: فاز دو پتروشیمی های منطقه پارس با مشکل آنتن دهی موبایل و اینترنت همراه روبرو است و در تلاشیم با احداث دکل مخابراتی جدید، بستر لازم برای استقرار سایت های BTS اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در منطقه فراهم شود.
مدیر شرایط اضطراری دماوند انرژی با بیان اینکه در سال جاری برنامه ریزی برای برگزاری چهار مانور انجام شده است گفت: ایجاد آمادگی لازم و بررسی نقاط قوت و ضعف واحدها در مقابله با حوادث از اهداف برگزاری این مانورها می باشد که تاکنون یک مانور برگزار و مانور دوم نیز در هفته آینده با مشارکت واحدهای عملیاتی و ستادی اجرا می شود.
لازم به ذکر است جلسه کمیته اضطراری شرکت دماوند انرژی عسلویه با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.


کد مطلب: 167348

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/167348/نصب-دکل-مخابراتی-رفع-مشکلات-آنتن-دهی-عسلویه

نفت ما
  https://www.naftema.com