۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۱۶۷۱۹۲

اهم دستاورد های حقوقی پیدمکو

شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در طی سال های اخیر پس از انتقال از شرکت صنایع پتروشیمی به هلدینگ خلیج فارس درگیر پرونده های حقوقی سنگینی بوده است، روند این پرونده ها تا جایی پیش رفته بود که در اواخر سال ۱۴۰۱ موجبات مسدودی حساب ها و توقیف اموال توسط مقام قضایی را فراهم نموده بود.
اهم دستاورد های حقوقی پیدمکو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،اقدامات مثبت در راستای احیا شرکت "پیدمکو"بعد از پرونده های حقوقی ورفع مسدودی و پیروزی در پرونده های قضایی تشریح شد.
  تعدادی از دعوی های حقوقی که از سال ها قبل منجر به ایجاد زحمت و حتی مسدودی حساب های بانکی و بلوکه شدن اموال شرکت شده بود تعیین تکلیف شدند.
شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در طی سال های اخیر پس از انتقال از شرکت صنایع پتروشیمی به هلدینگ خلیج فارس درگیر پرونده های حقوقی سنگینی بوده است، روند این پرونده ها تا جایی پیش رفته بود که در اواخر سال 1401 موجبات مسدودی حساب ها و توقیف اموال توسط مقام قضایی را فراهم نموده بود. طبیعتا این امر موجب اخلال در انجام وظایف محوله و ذاتی شرکت شده بود و مشکلاتی را نیز در راستای پرداخت حقوق پرسنل فراهم نموده بود . ادامه این روند تا جایی می توانست پیش رود که کلیه اموال و حساب ها توقیف و مصادره و موجب تعطیلی شرکت توسط سود جویان شود که نتیجه آن بیکار شدن بیش از 1550 نفر کارکنان و آسیب رسیدن به روند اجرای پروژه های هلدینگ خلیج فارس شود.
خوشبختانه در اردیبهشت سال 1402 و با تدابیر مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس آقای دکتر علی عسگری و استقرار تیم جدید در شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی و حمایت همه جانبه از طرف مدیریت عالی هلدینگ وضعیت تغییر و دست سود جویان از شرکت قطع و روند احکام پرونده های حقوقی که همگی بر علیه شرکت صاد یا در حال صادر شدن بود معکوس شد. تیم حقوقی شرکت پیدمکو با پیگیری شبانه روزی و جهادی و حمایت مدیر عامل و هیات مدیره توانست بیش از 9 فقره دادنامه را به نفع شرکت صادر نماید و البته برخی از دادنامه ها نیز هم اکنون در حال رسیدگی استیناف بوده و پس از قطعیت اعلام می گردد.
در پایان روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه اعلام می کند حرکت جهادی همچنان ادامه دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی