۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۶۷۰۸۲

کشف سوخت قاچاق توسط تکاوران گردان ۱۰۷ عمار

در پی اخبار واصله از واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی کامیون کشنده در حال حمل و قاچاق گسترده مواد سوختی به سمت مرزهای جنوب شرق کشور بود که با هوشیاری در تور اطلاعاتی ماموران تکاوری افتاد.
کشف سوخت قاچاق توسط تکاوران گردان ۱۰۷ عمار
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده گردان‌های تکاوری عمار یگان‌های ویژه پاسداران فراجا از کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع هیدرو کربن توسط تکاوران گردان ۱۰۷ عمار سیستان و بلوچستان خبر داد.
  سرهنگ محمد خرمی فرمانده گردان‌های تکاوری عمار یگان های ویژه پاسداران فراجا در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اخبار واصله از واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی کامیون کشنده در حال حمل و قاچاق گسترده مواد سوختی به سمت مرزهای جنوب شرق کشور بود که با هوشیاری در تور اطلاعاتی ماموران تکاوری افتاد.
فرمانده گردان تکاوری عمار در ادامه افزود: حین کنترل و مراقبت محور سفید آب-زاهدان، توسط تکاوران گردان ۱۰۷ با استفاده از علائم هشدار دهنده و اتخاذ اقدامات لازم پس از صدور فرامین ایست، خودروی حمل کننده سوخت قاچاق متوقف گردید.
بنابر اعلام خبرگزاری پلیس، سرهنگ خرمی همچنین اظهار داشت: در هنگام بازرسی فنی از خودرو توسط ماموران گردان تکاوری مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع هیدرو کربن کشف که بلافاصله بعد از هماهنگی قضائی راننده به همراه سرنشینان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی