۲
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۶۷۰۰۹
سودآوری در قائد بصیر روی دور تند؛

شبصیر ۳۴ درصد از رکورد تولیدش نیز فراتر رفت

شبصیر در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۷،۰۵۹ تن محصول تولید کرده بود که تولید در سال جاری ۲۰ درصد نیز نسبت به سال گذشته رشد را نشان می دهد.
شبصیر ۳۴ درصد از رکورد تولیدش نیز فراتر رفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در زمینه تولید و فروش انواع محصولات پلیمری، شیمیایی و پتروشیمیایی فعالیت می کند که البته محصول اصلی این شرکت مواد کوپلیمر ABS بوده که در ایران بصورت انحصاری تولید این محصول در اختیار شبصیر می باشد.
مطابق با گزارش عملکرد این شرکت در 5 ماهه نخست سال جاری، شبصیر مجموعا 20،038 تن انواع محصول تولید کرده که این رقم 34 درصد بالاتر از میزان تولید اسمی شرکت می باشد. گفتنی است ظرفیت اسمی قائد بصیر 36 هزار تن انواع محصول در سال است که در این 5 ماه شرکت توانسته با بکار بردن استراتژی های مطلوب مدیریتی، رکورد تازه ای در تولید محصول را کسب کرده و بودجه 7 ماهه تولید را پوشش دهد.
لازم به ذکر است شبصیر در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 17،059 تن محصول تولید کرده بود که تولید در سال جاری 20 درصد نیز نسبت به سال گذشته رشد را نشان می دهد.
پیش بینی می شود با تداوم روند فعلی تولید و شکستن مجدد رکوردهای سال گذشته، سهامداران شبصیر برای پایان سال جاری رشد حداقل 30 درصدی سود را تجربه کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی