۲
۶
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۶۶۹۰۲

پیام تبریک مدیران صنعت پتروشیمی برای آغاز وزارت پاک نژاد

پیام تبریک مدیران صنعت پتروشیمی برای آغاز وزارت پاک نژاد
پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به وزیر محترم نفت
با اعلام رای اعتماد مجلس به آقای مهندس محسن پاک نژاد،  به عنوان وزیر محترم نفت ،دکتر محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان طی پیامی این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک گفتند. 
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
برادر گرامی جناب آقاي مهندس محسن پاک نژاد
وزير محترم نفت
 با سلام و احترام
رأي بالای نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامی در خانه ملت به جنابعالی، به عنوان وزیر نفت دولت وفاق ملی بيانگر حسن نظر و اعتماد به يكی از مديران جهادی، شايسته، باكفايت و دارای سابقه سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوري اسلامی و ملت شريف ايران است.
بدون تردید، ثمره تجربيات گرانبهاي جنابعالی در چندين دهه فعاليت در عرصه‌هاي مختلف مديريتی صنعت نفت، راهگشای مسير وزارتخانه مهم و راهبردی نفت و موجب توسعه كمی و كيفی صنعت نفت در حوزه بالادستی و پايين دستی خواهد شد.
ان شاءالله حضور جنابعالی در نقش راهبر و هدايتگر مجموعه نفت، زمينه‌ساز آرامش و اطمينان خاطر در ميان صنعتگران و تلاشگران، استمرار اقدامات در ادامه مسير حركت جهادی تا دستيابی به اهداف والاي كشور در امر بومی سازی و توسعه اقتصادی با بهره‌گيری از ظرفيت‌ها و توانمندی های داخلی خواهد گشت.
اينجانب به نمايندگی از اعضای هیئت مدیره، مدیران وکارکنان خدوم و متعهد مجموعه بزرگ هلدینگ پترو پالایش اصفهان انتصاب جنابعالی را به‌ عنوان وزير نفت دولت چهاردهم تبريك عرض نموده و توفيقات روزافزونتان را از درگاه ايزد منان مسألت دارم.
ومن الله التوفيق
دکتر محسن قدیری /مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان

////

 پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی تبریز به وزیر محترم نفت دولت چهاردهم 
«دکتر سید نوراله میراشرفی» مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی تبریز در پیامی به «مهندس محسن پاک‌نژاد» کسب رأی اعتماد قاطع از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتصاب شایسته ایشان را به عنوان «وزیر نفت» تبریک گفت. 
بسم الله الرحمن الرحیم 
برادر ارجمند جناب آقای مهندس محسن پاک‌نژاد 
وزیر محترم نفت 
با سلام و تحیات  با ابراز خرسندی، حسن انتخاب حضرتعالی از سوی ریاست محترم جمهوری به عنوان «وزیر نفت» و کسب رأی اعتماد بالا از سوی نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی، بيانگر اعتماد به يكی از مديران شايسته، باكفايت و دارای سال‌ها سابقه خدمت صادقانه به ملت شريف ايران بود. مطمئناً ثمره تجربيات ارزشمند جنابعالی در طول سالیان متمادی در عرصه‌های مختلف مديريتی، راهگشای مسير وزارتخانه مهم و استراتژیک نفت و موجب پیشرفت همه جانبه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خواهد شد. 
به امید خداوند متعال با راهبری مدبرانه جنابعالی و با درایت و اشرافی که به آن متصف هستید، شاهد رونق دو چندان صنعت نفت و حركت جهادی تا دستيابی به اهداف والای برنامه هفتم توسعه با بهره‌گيری از ظرفيت‌ها و توانمندی‌های ملی خواهیم بود. 
اينجانب به نمايندگی از مدیران و کارکنان پر تلاش شرکت پتروشیمی تبریز، انتصاب جنابعالی را به‌ عنوان وزير نفت دولت چهاردهم صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، مزید توفیقاتتان را جهت رشد و شکوفایی صنعت نفت ایران اسلامی مسئلت می‌دارم.

سید نوراله میراشرفی /مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی تبریز

////
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ایرانی
سلام یکی از چالش‌های وزارت نفت تامین کالا می باشد. در گذشته بخاطر اینکه خرید های وزارت نفت در انحصار انگلیس باشند خرید فقط از طریق لیست شرکتهای مورد تایید دولت انگلیس طریق لندن صورت می گرفت حتی برای خرید دسته جاروب فروشنده انگلیسی در لیست مشخص بوده و تابحال هم ادامه دارد. برای رهایی از این انحصار شرکتهای انگلیس باید لیست فروشندگان مورد تایید حذف شده و خرید ها از طریق مناقصه عمومی صورت گیرد. Vendor list از چندین شرکت تشکیل شده که صاحب همه یک و یا دو نفر هستند. با حذف این لیست قیمت تمام شده کالای وزارت نفت ۵۰ درصد کاهش می یابد.
زرنگ
............... میکنن که مبادا عوضشون کنه
زرنگ
………. میکنن که مبادا عوضشون کنه
👑
بنده محسن نوروزی به کد ملی ۴۴۹۰۱۵۷۲۸۲ از جمیع کارکنان رسمی پالایش گاز ایلام به کد استخدامی ۶۹۲۴۱۰ که در دولت قبل از طریق بند د تبدیل وضعیت شدم ولی بعد از اتمام دولت قبل و بعد از گذشت ۲ سال الان اعلام کردن که شامل حال شما نمیشه. بنده از عوامل HSE بوده ام که همه همکاران بنده تبدیل وضعیت شدن و فقط جلو کار من گرفته شد. آقای پاک نژاد یا هر شخص دیگری که اینو میبینه الان ما حقمونو از کی طلب کنیم کی پاسخگو زندگی متلاشی و کار ازدست رفته و شکایت و مصادره اموال و آینده تباه شده من است. از خدا نمیترسین؟ اون لحظه که میرین تو گودی قبر نمیترسین؟ جواب منی که پدرم جانباز شیمیایی و سردار سپاه بوده که تو و امثال تو الان پست بگیرین جواب منو چطور میدین؟ حق الناس منو چطور به گردنتون میگیرین وقتی هیچ یاور و پناهی جز خدا ندارم؟ واگذارتون به امام حسین به حضرت زهرا
علی
آقای وزیر اکنون وظیفه سنگینی بر عهده شما قرار دارد اصلاح ساختار پتروشیمیها و واریز درآمدها طبق مقررات قانونی از پتروشیمی های خصولیتی خصوصی و دولتی به خزانه کشور و سازماندهی محصولات بر اساس نیاز کشور و ممانعت از هجوم آنان به سوددهی خودمختارانه در جهت ایجاد هوای سرطانزا برای آحاد مختلف کشور میباشد فریب درآمد های کاذب را نخورید به اهداف سازندگی از طریق افزایش اندوخته خزانه کشور بیاندیشید و تنها برای برای احدات یک پالایشگاه برای جبران کمبود سوخت اقدام فرمایید
احسان جلیلی
ای مرده شور ببره این پاچه خوارها رو ...