کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر رئیس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی نفت از مدیر عامل نفت سپاهان

21 مرداد 1403 ساعت 11:25

رئیس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت از تلاش های فرهاد امین دهقان، با توجه به توانایی در بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری با اهداء تقدیر نامه از ایشان و همکاران جهادگر شرکت نفت‌سپاهان، تقدیر و تشکر نمود.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، عبدالحسین بیات، رئیس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت از تلاش های فرهاد امین دهقان، با توجه به توانایی در بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری با اهداء تقدیر نامه از وی و همکاران جهادگر شرکت نفت‌سپاهان، تقدیر و تشکر نمود.
متن این تقدیر نامه به شرح ذیل میباشد:
"
جناب آقای فرهاد امین دهقان
مدیر عامل محترم شرکت نفت سپاهان
در این سال که با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم ، نام گذاری شده، همت و تعهد جنابعالی نه تنها به عنوان مدیر عامل شرکت نفت سپاهان، بلکه به عنوان یک رهنمود و الگو برای تمامی کارکنان آن شرکت، تحسین، تمجید وآینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی بوده است.
تلاش های بی دریغ شما در بهبود عملکرد و افزایش بهره وری، نمایانگر ارتباط بینظیر و ارزنده تان با اهداف آن مجموعه و علاقه به پیشرفت و رشد آن است. اینجانب ضمن تشکر از جنابالی و همکاران جهادگر خود در آن شرکت که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی زمینه اعتلای صنعت نفت ایران اسلامی عزیزمان را فراهم ساخته اند، از درگاه خالق هستی بخش موقیت و سرافرازی را مسئلت دارم.
امید است به لطف خداوند متعال، خستگی ناپذیری و انگیزه جنابعالی موجب موفقیت های روز افزون و برتری های جدید در راه تحقق اهداف شرکت شود.
عبدالحسین بیات
رئیس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت
"
 


کد مطلب: 166681

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/166681/تقدیر-رئیس-هیات-رئیسه-صندوق-های-بازنشستگی-نفت-مدیر-عامل-سپاهان

نفت ما
  https://www.naftema.com