کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مدیرعامل پتروشیمی اصفهان درباره انتخابات 

18 تير 1403 ساعت 8:33

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان در خصوص حضور مردم در انتخابات پیامی را صادر کرد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در متن پیام شاه‌محمدی آمده است:
 این حرکت بزرگ در رویاروئی با غوغای دست‌سازِ تحریم انتخابات، کاری درخشان و فراموش نشدنی است.*
*مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 
  بار دیگر حضور غرورآفرین ملت بزرگ ایران، این صاحبان اصلی نظام و انقلاب، در پای صندوق های رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات میهن عزیز و اسلامیمان افزود. 
  مردم فهیم و بیدار دل ایران اسلامی با حضور و مشارکت شکوهمند در انتخابات، اراده محکم خود را در راستای دفاع از ارزشها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته و دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی را لبیک گفتند. 
 بی شک حضور گسترده و معنادار ملت بزرگ ایران که نماد واضحی از اتحاد و همبستگی ملی و بیانگر عزم راسخ برای تعیین سرنوشت و آینده ی درخشان ایران عزیزمان بود، پایه های امنیت و توسعه کشور را مستحکم‌تر ساخته و این امکان را فراهم می آورد تا بتوانیم در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام گامهای استوارتری برداریم.
  اینجانب در طلیعه ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از حضور ملت بزرگ ایران بخصوص همکاران سختکوش و غیور شرکت پتروشیمی اصفهان که با شور و شعور در این رویداد ملی و انتخابات سرنوشت ساز شرکت کردند و همچنین آرزوی توفیق و سلامتی رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، برای ایشان و دولت چهاردهم موفقیتهای روزافزون در خدمت رسانی به مردم شریف ایران تحت رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری‌‌ و بهره‌گيري هر چه بیشتر از نخبگان و متخصصان پرتوان این مرز و بوم را خواستارم.

جواد شاه‌محمدی 
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی اصفهان
۱۷ تیرماه ۱۴۰۳


کد مطلب: 166070

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/166070/پیام-مدیرعامل-پتروشیمی-اصفهان-درباره-انتخابات

نفت ما
  https://www.naftema.com