کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف بیش از 5 میلیون لیتر سوخت قاچاق در کرمان

8 آذر 1402 ساعت 15:23

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در این راستا ۱۱۰ باند سازمان یافته قاچاق سوخت نیز شناسایی و منهدم شده اند بیان کرد: بالغ بر هزار و ۸۰۰ خودروی حامل سوخت قاچاق از نوع سواری بوده اند که قطعا تردد آن ها برای سرنشینان و سایر خودروها بسیار تا بسیار حادثه ساز است .


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای ۲۸ طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون از کشف بیش از پنج میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق در کرمان خبر داد.
 سردار "ناصر فرشید" در تشریح این خبر گفت: مبارزه با قاچاق خرد و کلان فرآورده های نفتی و همچنین جلوگیری از تردد خودروهای سواری و وانت حامل محموله های غیرمجاز سوخت یکی از ماموریت های مهم مجموعه انتظامی استان کرمان است که به سبب موقعیت و وسعت استان با جدیت توسط رده های انتظامی انجام می شود.
وی ادامه داد: در همین رابطه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸ طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت در کرمان اجرا و در مجموع بیش از پنج میلیون و ۷۴۸ هزار لیتر انواع مواد سوختی قاچاق کشف، ۵۴۴ خودروی سنگین، ۲ هزار و ۱۷۷ وانت و خودروی سواری حامل مواد سوختی توقیف و قریب به سه هزار فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در این راستا ۱۱۰ باند سازمان یافته قاچاق سوخت نیز شناسایی و منهدم شده اند بیان کرد: بالغ بر هزار و ۸۰۰ خودروی حامل سوخت قاچاق از نوع سواری بوده اند که قطعا تردد آن ها برای سرنشینان و سایر خودروها بسیار تا بسیار حادثه ساز است از این رو این طرح ها با جدیت و بر اساس اقدامات اطلاعاتی دنبال می شوند تا از تارج این بخش از ثروت های ملی و همچنین از وقوع حوادث مرگبار جاده ای جلوگیری شود.


کد مطلب: 161082

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/161082/کشف-بیش-5-میلیون-لیتر-سوخت-قاچاق-کرمان

نفت ما
  https://www.naftema.com