کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی نفت ما/ مدیرعامل پتروشیمی پردیس توافق انجام شده با کارکنان را هوا کرد؛

تهدید و ترعیب جای توافق را گرفت

2 مهر 1395 ساعت 9:56

۲ماه پیش بود که پرسنل پتروشیمی پردیس در پی طرحی از سوی مدیر عامل این شرکت که می توانست شیرازه زندگی آن ها را از هم جدا کند دست به اعتصابات گسترده زده بودند .



به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، در ابتدای امر مدیرعامل پتروشیمی پردیس اعتصابات را جدی نگرفت، چرا که فکر می کرد این موضوع جزو حیطه وظایف مدیریتی می باشد و کارکنان حق ورود به آن را ندارند !
اما رفته رفته با اضافه شدن روزهای اعتصابات و کشیده شدن پای خانواده های کارکنان این مجتمع و افزایش تعداد معترضین، به یکباره از مواضع سفت و سخت خود عقب نشینی کرد، ترتیب جلساتی را داد تا دور یک میز و رو در رو با کارکنان، دلایل مخالفت اجرای این طرح را با هم به گفت و گو بنشینند، جلسات برگزار و صورت جلسه صادر شد به نفع کارکنان و اینکه  اجرای طرح هشت ساعته متوقف شود، فردای برگزاری جلسه نامه ای با دست خط مدیر عامل به امور مالی، خدمات و اداری زده شد تا مراحل اجرای طرح یک یک و سایر خواسته های پرسنل بررسی و حداکثر تا 1 مهر به اجرا برسد.
این 2 ماه پرسنل پتروشیمی پردیس با دست خط مدیرعامل و قول های مساعد وی، با خیالی آسوده مشغول به کار بودند تا اینکه زمزمه هایی مبنی بر عدم اجرای طرح یک یک و سایر توافقات از اول مهرماه شنیده شد، مجدد جلسه ای با مدیر عامل برگزار و این بار وی با چرخشی180 درجه از گفته های پیشین خود لحن سخنانش به تهدید تغییر کرد !
البته تهدید مدیرعامل پتروشیمی پردیس تنها به صورت کلامی نبود و اینکه در مقام عمل و بصورت شیوه رضا خانی نیز دستور قطع کارانه برخی از پرسنل را نیز صادر کرد، طبق گزارشات رسیده به " نفت ما " ، 500 نفر از کارکنان این شرکت به دلیل قطع مزایای همکاران خود مبالغی از حقوق خود را برای جبران ضرری که ناخواسته بر دوش همکارانشان افتاده در نظر گرفته اند تا تهدیدهای اینچنینی مدیر عامل نتواند خدشه ای بر تصمیمات آن ها وارد نماید.
به نظر می رسد پرسنل پتروشیمی پردیس بعد از 2 ماه به گفته یکی از معترضین وارد فاز جدیدی از اعتصابات شوند چرا که دست خط مدیرعامل برای بهبود شرایط کاری و اینک پشت پا زدن به تمامی قول و قرارها فضای بی اعتمادی را در این مجتمع حاکم کرده است. "نفت ما " بزودی توافقنامه مدیر عامل و کارکنان این شرکت را نیز منتشر خواهد کرد


کد مطلب: 48544

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/48544/تهدید-ترعیب-جای-توافق-گرفت

نفت ما
  https://www.naftema.com