کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تنها کاندیدای نفتی راهی مجلس شد؛

هدایت الله خادمی نماینده مجلس شد

11 ارديبهشت 1395 ساعت 5:20

تنها کاندیدای نفتی از حوزه ایذه و باغملک با72738 رای راهی مجلس شد.


به گزارش نفت ما،مهندس هدایت اله خادمی مدیرعامل سابق شرکت حفاری شمال و تنها کاندیدای نفتی از حوزه ایذه و باغملک با72738 رای و چیزی حدود بیش از10 هزار رای از رقیب خود سید جمال طباطبایی برنده دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گردید.     تبريك رقيب خادمي به وي

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوارم جناب مهندس هدایت الله خادمی

نماینده منتخب مردم شریف ایذه وباغملک

بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان نماینده منتخب مردم شریف ایذه وباغملک را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی ، موفقیت و توفیق خدمت به مردم شریف ایذه وباغملک مسئلت می­کنم.

بر خود لازم می­دانم که مراتب سپاس و شکرگذاری خود را به پاس مشارکت بی­نظیر مردم در این انتخابات و خلق  حماسه ی  سیاسی دیگر در تاریخ ایذه وباغملک اعلام دارم. بی تردید این حماسه بزرگ محصول درایت رهبری و هوشمندی و موقعیت شناسی مردم فهیم و قهرمان ایذه وباغملک است.

حماسه سیاسی این مردم همگام با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان داد که برخلاف تمام القائات و توطئه­های دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچنان مستحکم­ترین نظام مردمی دنیا است و از عظیم­ترین پشتوانه مردمی برخوردار است.

همه ما باید قدردان این ملت عظیم و فهیم باشیم که با گذشت سی ­و هفت سال از انقلاب اسلامی همچنان در صف مقدم تبعیت از ولایت و دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب قرار دارند.
لذا انتظار همه مردم این خطه شهید پرور ایده این است که حضرتعالی برای قدردانی از این حماسه بزرگ تمام تلاش و همت خود را برای تحقق وعده های انتخاباتی خود  بکار گیرد.


با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه شما و همه مردم شریف ایذه وباغملک

سید هادی طباطبایی
۹۵/۰۲/۱۰


کد مطلب: 42898

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/42898/هدایت-الله-خادمی-نماینده-مجلس

نفت ما
  https://www.naftema.com