کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسموکینگ رووم مدیر نفتی در عصر اقتصاد مقاومتی نشانه چیست؟ / قارون های مدرن با پول بیت المال پز می دهند!

15 تير 1394 ساعت 20:55

در حالی که بسیاری از مدیران ارشد اقتصادی کشور از ضرورت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در کشور سخن می گویند اما همزمان با پدیده لوکس گرایی در یک شرکت نفتی مواجه هستیم.


به گزارش نفت ما ،پیک نفت نوشت : گزارش های رسیده حاکی از آن است که مدیر یک شرکت نفتی که طی یک سال اخیر فعالیت ها و لابی های متعددی را از وی شاهدیم این روزها به یکی از مصادیق آریستوکراسی در شرکت های نفتی تبدیل شده و اسموکینگ رووم اختصاصی و زیرسیگاری مارک دارش ورد زبان ها شده است! این مدیر نفتی که با تغییر مدیریت کلان وزارت و شرکت ملی با ارتقای شغلی مواجه و به مدیریت یکی از شرکت های بزرگ تولیدی منصوب شد از زمان حضورش در این شرکت، با رفتار متکبرانه اش موجی از نارضایتی و بی انگیزگی را در میان کارکنان خود به وجود آورده است و همزمان با تخصیص یک سالن بزرگ از ساختمان مرکزی شرکت به عنوان اتاق اختصاصی سیگار خود، می رود تا به به نمادی از قارون نفتی تبدیل شود ، قارونی که با هزینه کردن از محل بودجه بیت المال به جامعه گرفتار در فقر و رکود اقتصادی فخر می فروشد. شنیده های ما البته حکایت از صرف بیش از یک میلیارد ریال برای تزیینات و دکوراسیون اتاق مدیریت وی است و اکنون این پرسش به میان می آید که منش این به اصطلاح مدیر دولتی در زمانه ای که هر روز تاکیدهای مکرر رهبری بزرگوار انقلاب را در زمینه اقتصادی مقاومتی شاهدیم چه نسبتی با آندیشه های انقلاب دارد؟آیا وی به این حقیقت اعتقاد ندارد که مدیران دولتی امانتدار مسئولیتی موقت هستند و باید در برابر مردم پاسخگوی رفتار خود باشند؟ هر چند بررسی های اولیه ما حاکیست که وی در برخی محافل، موضوع حمایت خود از یک مقام عالی وزارت را بارها به رخ کشیده است و گفته است که فعالیتها و حمایت های او باعث کسب این منصب توسط مقام عالی رتبه شده و به همین دلیل مجموعه نفت باید همواره قدردان او باشند! به هر حال اسموکینگ رووم اختصاصی آقای مدیر در فضایی مجلل، و نیز رفتار لوکس گرایانه وی،  این روزها به مجسمه ای از تزلزل اندیشه ساده زیستی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده است و بدون تردید این مدیر باید در برابر افکار عمومی و حتی نهادهای نظارتی پاسخگوی عملکرد خود باشد.


کد مطلب: 26290

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/26290/اسموکینگ-رووم-مدیر-نفتی-عصر-اقتصاد-مقاومتی-نشانه-چیست-قارون-های-مدرن-پول-بیت-المال-پز-می-دهند

نفت ما
  https://www.naftema.com