۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۹۸۳۸۱

جوابیه شرکت نفت به خبر "نفت ما" +توضیح"نفت ما"

شرکت ملی نفت ایران با ارسال جوابیه ای تهدید آمیز به آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما" در خصوص "استفاده غیر قانونی بستگان و رفقای مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران" از مجموعه فرهنگی ورزشی "محمود آباد" ضمن تکذیب خبر منتشره درخواست انتشار اسامی افراد مورد اشاره را داشته است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،شرکت ملی نفت ایران با ارسال جوابیه ای تهدید آمیز به آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما" در خصوص "استفاده غیر قانونی بستگان و رفقای مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران" از مجموعه فرهنگی ورزشی "محمود آباد" ضمن تکذیب خبر منتشره درخواست انتشار اسامی افراد مورد اشاره را داشته است. "نفت ما" با استناد به قانون مطبوعات و احترام به خوانندگان عینا جوابیه شرکت ملی نفت را بهمراه اسامی در ادامه منتشر میکند.

پیرو درج مطلبی در خروجی آن سایت در مورخ ۹۷/۶/۵ مبنی بر استفاده غیر قانونی"بستگان و رفقای  مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران از مجموعه فرهنگی ورزشی محمود آباد ضمن تکذیب این خبر ضروری است آن سایت ظرف روز جاری نسبت به انتشار اسامی افراد مورد اشاره و مستندات مربوطه اقدام نماید.در غیر اینصورت از طریق دستگاه قضایی نسبت به پیگیری موضوع اقدام خواهد شد.
"نفت ما" صرفا براساس جلوگیری از تضییع حقوق پرسنل وزارت نفت که بعضا با گذشت بیش از یک دهه از اشتغال خود در شرکت های تابعه وزارت نفت هنوز موهبت استفاده از مجموعه محمود آباد برایشان فراهم نشده بود اقدام به انتشار این گزارش نمود اما براساس اصرار شرکت ملی نفت مبنی بر انتشار اسامی صرفا به پست های افراد استفاده کننده از امکانات محمود آباد اشاره میکند و همچنان "نفت ما" همانطور هم که در گزارش اولیه خود خواستار اصلاح وضع موجود شده بود همچنان بر موضع خود پافشاری نموده و چنانچه تغییری در روند آن مشاهده نگردد موارد دیگری را منتشر خواهد کرد.
همانطور که اساس شکل گیری و تاسیس مجموعه محمود آباد ارایه خدمات به پرسنل نفتی می باشد امروز تبدیل به پاتوقی برای سرویس به برخی افراد مجلس نشین و سیاسی شده است به صورتی که در کارتهای صادر شده برای این افراد عنوان"مهمان شرکت ملی نفت" درج شده است و خوب است آقای کاردر در این خصوص و همچنین در خصوص حضور افرادی همچون یکی از مقامات ارشد دولت در ویلای ۷۱۵ در طی روزهای اخیر و همچنین یکی از نمایندگان بابل به همراه خانواده بصورت چند هفته یکبار و برخی اعضای همسو با سیاستهای وزارت نفت در کمیسیون انرژی مجلس توضیحی بدهند!؟
قطعا حضور افراد سیاسی در مجموعه محمود آباد در راستای برخی از منافع آقایان در وزارت نفت تعبیر دیگری نمی تواند داشته باشد.    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی