۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۹۸۱۶۰
اختصاصی "نفت ما"؛ ابلاغیه جدید پالایش و پخش کار صنعت روانکار را یکسره کرد!

نرخ خوراک روغن ۹۰ درصد گران شد/فرصت دادن صادق آبادی به عربستان برای تسخیر بازارهای صادراتی ایران!

صنعت روانکار کشور که جا پای مناسبی در بازارهای صادراتی باز کرده بود و با جلوگیری از خام فروشی توانسته بود ضمن ارز آوری برای کشور به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جلوگیری از خام فروشی جامه عمل بپوشاند با تصمیم پالایش و پخش عملا شرکتهای تولیدی را در مسیر نابودی و ورشکستگی قرار داد!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما "، سرانجام با تصمیم غیر کارشناسی و خلق الساعه مدیرعامل پالایش و پخش که ساعاتی پیش ابلاغ شد مجددا طی چند ماه گذشته نرخ خوراک واحدهای تولیدی روغن به ۹۰ درصد افزایش یافت و زمینه را برای تشدید اعتصاب کامیونداران و شاید هم تاکسی داران فراهم کرد!  صنعت روانکار کشور که جا پای مناسبی در بازارهای صادراتی باز کرده بود و با جلوگیری از خام فروشی توانسته بود ضمن ارز آوری برای کشور به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جلوگیری از خام فروشی جامه عمل بپوشاند با تصمیم پالایش و پخش عملا شرکتهای تولیدی را در مسیر نابودی و ورشکستگی قرار داد! و فرصتی طلایی را پیش روی رقیب سنتی ایران یعنی عربستان قرار داد تا بتواند براحتی بازارهای صادراتی ایران را تسخیر کند.

"نفت ما" طی تماس های مکرر موفق به مصاحبه با دبیر کل انجمن روانکار ایران در خصوص این ابلاغیه نشد اما جای تاسف دارد که سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده در این میان نقشی نداشته و توانایی مقابله با این خودسری های پالایش و پخش را ندارد! 
"نفت ما" طی روزهای آینده در گفت و گو با نمایندگان مجلس موضوع را پیگیری خواهد کرد.          
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی