۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۹۴۱۱۳
مهندس نام نیک مدیر مجتمع پتروشیمی غدیر در گفت و گو با "نفت ما"خبر داد؛

تعمیرات بی سابقه رآکتور پتروشیمی غدیر توسط متخصصان داخلی/افزایش دو برابری ارزش سهام پتروشیمی غدیر در بورس

در معاملات روز گذشته بازار بورس تهران سهام پتروشیمی غدیر با نماد"شغدیر"جزو پرطرفدارترین سهام بوده بطوری که با رشد حداکثری ۵ درصد به صف خرید ۸ میلیونی رسید.
مهندس وحید نام نیک در خصوص اورهال مجتمع پتروشیمی غدیر گفت:به دلیل بروز مشکل نشتی ،جهت حفظ شرایط ایمنی واحد به صورت نرمال شات دان داده شده و بررسی ها جهت علل بروز نشتی با دقت و جدیت صورت گرفت. مدیر مجتمع پتروشیمی غدیر در گفت و گو با خبرنگار  آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، تصریح کرد:با بررسی های صورت گرفته به کمک چند تیم بازرسی مجرب ، متوجه کاهش ضخامت در بخش هایی از تیوپ های کولینگ کویل رآکتور اکسی کلر نیاسیون شدیم.   با توجه به حساسیت این رآکتور با دستور ویژه مدیریت عامل پتروشیمی غدیر ؛ تعمیرات اساسی این رآکتور در دستور کار مجتمع قرار گرفت . 
وی ادامه داد:تعمیرات این رآکتور در تاریخ ۱۰ ساله این مجتمع تاکنون بی سابقه بوده است.
مهندس  نام نیک با اشاره به نوع خاص و پیچیدگی این رآکتور گفت؛عملیات تعمیرات اساسی این رآکتور دارای پیچیدگی ها و حساسیت بالایی بود. اصولا با توجه به مدل طراحی صورت گرفته کولینگ کویل های این رآکتور عملا یکبار مصرف بوده ودستور کار تعمیرات اساسی روی آنها طراحی و برنامه ریزی نشده است ‌به همین دلیل تعمیرات کلی و‌اساسی صورت گرفته و در این سطح روی این رآکتور در نوع خود بی نظیر می باشد.

وی  گفت:کار تعمیرات روی رآکتور به صورت۲۴ ساعته ‌وبا استفاده از توان تیم فنی و‌عملیاتی خود مجتمع پتروشیمی غدیر استفاده شد.شایان ذکر است که لایسنسور هیچ خدمات و کمک فنی را ارایه نمی دهد.
وی افزود :عملیات تعمیراتی روی رآکتور با همت و غیرت مدیران و پرسنل زحمتکش این مجتمع رو‌به اتمام بوده و انشا‌الله تا پایان هفته جاری مجتمع به مدار تولید باز خواهد گشت.

مدیر مجتمع پتروشیمی غدیر با اشاره به  سهام کارخانه گفت: خرید و فروش سهام طبیعی ترین رفتار مجموعه اقتصادی است .
وی ادامه داد: نه خرید سهام دلیل بر ضعف است و نه فروش آن.

نام نیک با اشاره به افزایش دو برابری ارزش اولیه سهام پتروشیمی غدیر گفت: سهام پتروشیمی غدیر نه تنها سقوط نکرده بلکه تا امروز ٢٨ ام مرداد ماه به دو برابر ارزش اولیه خود رسیده است و این نشان می دهد که سهام پتروشیمی غدیر به شدت در بازار خواهان و متقاضی دارد و مطمئن هستیم با شرایط خوب در بازار پیش خواهد رفت.

شایان ذکر است در معاملات روز گذشته بازار بورس تهران سهام پتروشیمی غدیر با نماد"شغدیر"جزو پرطرفدارترین سهام بوده بطوری که با رشد حداکثری ۵ درصد به صف خرید ۸ میلیونی رسید.      
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی