۰
۶
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۹۱۶۹۷
نامه وارده ؛

وزیر نفت بیدار شد!

زحمات سی چهل ساله کارکنان که قدردانیش در پاداش بازنشستگی آنان تاحدی نهفته بود با حذف و خط خوردن های شما نادیده گرفته شد اما آنان همچنان مردانه میکوشند و دست از تلاش نمیکشند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،بخشنامه من درآوردی و چند پهلوی و چندین ماده و تبصره ای جناب وزیر کهنسال نفت در حقیقت آخرین تیر زهرآلودی بود که از جانب حضرتشان بر پیکره صنعتی وارد شد که از دیرباز آوازه شکوه و اقتدارش در همه جای ایران و جهان طنین انداز بود.صنعتی که با تکیه بر سرمایه بیکران و ارزشمند نفت در دنیا مایه فخر و مباهات و موجب قدرت نمایی ایران بود. اینکه جناب وزیر را چه بر سرآمده که اینچنین بی محابا قدم و قلم بر نابودی صنعتی گماشته که خود بیش از هر کسی سکاندار آن بوده و از نزدیک نظاره گر زحمات و خدمات شبانه روزی کارکنان سخت کوشش در جای جای این خاک کهنسال از سکوهای نفتی تا نقاط صفر مرزی بوده است جای سوال و تامل بسیار دارد..هیچ دشمن خارجی چنین جسورانه به نابودی سرمایه های این سرزمین برنخاسته که وزیر دانا و پیشکسوت ما گام در راه نادیده گرفتن سالیان متمادی خون جگر خوردن و موی سپید کردن زحمتکشان نفت قدم نهاده است.
اما چرا؟!
مگر نه اینکه بلند قامتان صنعت نفت در سرمای استخوان سوز و گرمای جگر سوز زمستان و تابستان در دریا و خشکی و آسمان سالهاست شب و روز یکی‌کرده اند تا با تولید و توزیع مناسب و با کیفیت سوخت نگذارند خانه ای از سرما و کارخانه ای از تولید سرد شود و باز بماند؟ مگر نه اینکه چرخ اقتصاد این کشور را زحمتکشان پرتلاش و کم توقع نفت چرخانده اند؟ پس چرا برخورداری از حداقل امکاناتی چون مهمانسرا و تجهیزات ورزشی و رفاهی و حداقل شرایط مناسب کاری را برایشان زیاد دیده اید جناب وزیر؟! 
جای تاسف است که فراموش کرده اید شما میراث دار بزرگانی چون دکتر اقبال هستید که هر لحظه حضورش در این صنعت برداشتن گامی مثبت و افزودن امکانی جدید به این صنعت ارزشمند بود پس چرا فکر میکنید حذف امکانات و محدودیتهای عجیب و غریب نشانه افتخار و هنرمندی یک مسئول عالی رتبه است؟! هزینه های کلان وزحماتی که برای ساخت مهمانسراها در سراسر کشور شده تا محلی ابرومند برای‌کارکنان فراهم شود چرا باید در یک چشم به هم زدن و با یک امضا نابود شود؟!
زحمات سی چهل ساله کارکنان که قدردانیش در پاداش بازنشستگی آنان تاحدی نهفته بود با حذف و خط خوردن های شما نادیده گرفته شد اما آنان همچنان مردانه میکوشند و دست از تلاش نمیکشند.
اینها نشانه افتخار و مدیریت اثربخش نیست نماد بی تدبیری و سوء‌مدیریتی است که از هرکسی جز شما انتظارش را داشتیم!
صنعت نفت در طول تاریخ چند صد ساله خود چنین دوران سیاهی را تجربه نکرد که در طول ۸ سال مدیریت شما به خود دید! 
کاش فراموش نکنید که قاضی عادلی به نام‌تاریخ هم هست که تک تک امضاها و دستورات خوب وبد شما را در خود نهفته خواهد داشت و روزی در معرض قضاوت مردم خواهد گذاشت و آن روز تا ابد تاریخ از شما یاد خواهد کرد...خوب یا بدش را خودتان بهتر میدانید..
کاش نام نیکی از خود در تاریخ باقی بگذارید...    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


الف
جانا سخن از زبان ما ميگويي
كاش جناب وزير مشاورانش را تغيير دهند شايد جلو اين تصميمات غير كارشناسي و احساسي گرفته شود
اهوازی
حالا شما ناراحت پرسنل هستید یا یا کتابچه ها و مجله هایی که گفته دیگه خریداری نشه؟
نفتي
با سلام خدمت نگارنده محترم
از يك وزير پير بيش از اين انتظار نميرود. وزيري كه ميخواهد بماند . نه بخش نامه اي شاملش ميشود و نه برايش مهم است كه چه بر سر سرمايه ي انساني ميايد.
ابراهيم
با سلام
واقعا اين كارها از يك وزير بعيد به نظر ميرسد، و خدا ميداند واقعا چه بلابى بر سر نفت و پرسنل زحمت زحمتكش و سرمايه اين مملكت ميايد
كاردان
زنگنه روحاني با زنگنه خاتمي بسيار متفاوت است
كاش زنگنه هرچه زودتر با نفت وداع ميكرد و نام نيكش مي ماند نه حالا كه...
با سلام و احترام
به نظر بنده آقایان ......و ........ در این تصمیمات نقش زیادی داشته و دارند

پاسخ:
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی