۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۹۰۶۲۲

پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی مکران در پی درگذشت پروفسور فرور

پروفسور فرور همواره تلاش نمود تا زمین جایی بهتر برای زیستن باشد و سعی کرد تا با ایجاد همزیستی مسالمت‌آمیز بین صنعت و انسان، توسعه را پایدار و صنعتگر را منتفع نماید و در این راه نه مرزهای جغرافیایی برای او محدودیتی ‌ساختند و نه ذهنیت‌های داوری‌شده.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،در پی درگذشت دکتر محمدتقی فرور تسهیل‌گر و همسوکننده معتبر بین‌المللی ذی‌نفعان صنعت، مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است: انالله و انا الیه راجعون خبر درگذشت جناب آقای دکتر محمدتقی فرور، از موسسین سازمان حفاظت محیط زیست کشور و فعالین نام‌آشنای این عرصه برای اینجانب و همه کسانی که ایشان را می‌شناختند تلخ و تأسف‌آور بود.
پروفسور فرور همواره تلاش نمود تا زمین جایی بهتر برای زیستن باشد و سعی کرد تا با ایجاد همزیستی مسالمت‌آمیز بین صنعت و انسان، توسعه را پایدار و صنعتگر را منتفع نماید و در این راه نه مرزهای جغرافیایی برای او محدودیتی ‌ساختند و نه ذهنیت‌های داوری‌شده.  اینجانب مصیبت درگذشت این فقید سعید را به جامعه محیط زیست کشور و خصوصا مدیرعامل محترم و همکاران ایشان در موسسه توسعه پایدار و محیط زیست (سنستا) تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب آمرزش و برای بازماندگان طلب صبر و سلامت می‌نمایم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی