۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۸۶۴۳۲
مقام ارشد سازمان حفاظت محیط زیست:

پتروشیمی مکران؛ الگوی موفق زیست محیطی

معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور به همراه مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران ضمن تمجید از فعالیت‌های زیست محیطی صورت گرفته در شهرک پتروشیمی مکران در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه قرار گرفتند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده، بر پایش مستمر فعالیت های سومین قطب پتروشیمی ایران تاکید کرد. در ادامه این بازدید، دکتر جلالوندی مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط  زیست ضمن ارائه توضیحات پیرامون روند اخذ مجوز زیست محیطی شهرک پتروشیمی مکران طی سالیان اخیر و همراهی و همگامی مدیران پتروشیمی با نیازها و خواسته های سازمان حفاظت محیط زیست، از پروژه شهرک پتروشیمی مکران به عنوان یک الگوی موفق محیط زیستی نام برد.
این مقام عالی سازمان حفاظت محیط زیست افزود سومین قطب پتروشیمی ایران به عنوان الگوی موفق در کشور برای سازمان محیط زیست است که در آن سازمان حفاظت محیط زیست هم به توسعه پاسخ داده و هم خواسته های محیط زیست را مرتفع نموده است.
جلالوندی همچنین با تقدیر از عملکرد و فعالیت های صورت گرفته در شهرک پتروشیمی مکران تسریع در فعالیت ها و توجه به محیط زیست در ادامه کار شهرک پتروشیمی مکران را همچون گذشته خواستار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی