۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
کد مطلب : ۸۲۸۷۱
اختصاصی "نفت ما"

واکنش وکیل خانواده شهدای سانچی به مصاحبه رییس کمیته بررسی سانحه سانچی مجلس

باتوجه به آن صورتجلسه و فیلم ارائه شده این احتمال وجود دارد که فیلم ارایه شده مربوط به کشتی سانچی نبوده که به نماینده و وکیل خانواده ها تحویل شده و یا اینکه شرکت ملی نفتکش هدف دیگری از اعزام این غواص ها به چین را دنبال می کند ؟!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،پیرو انتشار مصاحبه محمد مهدی برومندی،رییس کمیته بررسی سانحه نفتکش سانچی در مجلس در خصوص اعزام گروه غواصی در ۷ اردیبهشت ماه به چین رضا عبداللهی ،وکیل خانواده شهدای سانچی توضیحاتی ارایه کرد. درپاسخ به مطلب منعکس شده در خصوص اعزام غواص به چین به اطلاع برادر عزیز می رساند که برابر صورتجلسه مورخه ۱۵/ ۱/ ۹۷ در شرکت ملی نفتکش پس از بررسی فیلم در اختیار گذاشته شده توسط کاپیتان فرحبد معاونت بازرگانی شرکت ملی نفتکش توسط کارشناسان دعوت شده بررسی شد و شرکت ملی نفتکش اعلام کرد که امکان ورود به کشتی وجود ندارد پس چطور جناب آقای دکتر برومندی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی اعلام نموده که اولین گروه غواصی برای غواصی به چین اعزام میشود!؟ باتوجه به آن صورتجلسه و فیلم ارائه شده این احتمال وجود دارد که فیلم ارایه شده مربوط به کشتی سانچی نبوده که به نماینده و وکیل خانواده ها تحویل شده و یا اینکه شرکت ملی نفتکش هدف دیگری از اعزام این غواص ها به چین را دنبال می کند ؟! باتوجه به کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و جلسات مشترک چه در زمان مدیریت کیان ارثی و چه در زمان مدیریت کاپیتان سردشتی تلاش فراوانی صورت گرفت که مقدمه این موضوع فراهم شود تا سرنوشت خدمه های نفتکش سانچی مشخص گردد ولی بنابه دلایلی که بر این حقیر پوشیده است و برداشت این جانب از این اظهار نظر  به نظر می رسد یا شرکت ملی نفتکش چیزی را از خانواده ها پنهان می کند وهدف آنها خارج کردن نماینده و وکیل آنها از میدان بررسی است و یا مطلب دیگری را دنبال می کنند لذا به نظر می رسد سعی در کتمان حقیقت دارند! باتوجه به مطالب فوق عین صورتجلسه بهمراه فیلم ارائه شده جهت رویت برادر گرامی جناب دکتر برومندی ارسال تا پس از بررسی به واقعیت مطلب ارائه شده برسند. شایان ذکر است که فیلم مورد نظر در اختیار "نفت ما " قرار داده شده است که بزودی منتشر می گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سید رضا
شایان ذکر است که فیلم مورد نظر در اختیار "نفت ما " قرار داده شده است که بزودی منتشر می گردد.
فیلمش دراومد.

پاسخ:
تشکر از شما کاربر محترم
بلی به دلیل حجم بالا امکان انتشار فیلم در وبسایت وجود نداشت اما روز گذشته در کانال تلگرامی نفت ما به آدرس naftema@ منتشر شد
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی