۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۸۰۱۳۰

باد شدید برق بخشی از اهواز را قطع کرد

وزش باد شدید در اهواز موجب قطعی برق در بخشی از این کلانشهر شد که هم اکنون اکیپهای عملیاتی در حال رفع مشکل به وجود آمده هستند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،صبح امروز شدت وزش باد در شهر اهواز به 70 کیلومتر در ساعت رسید. این در حالی است که هم اکنون شدت غلظت ریزگردها در هوای اهواز 47 برابر حد مجاز است. در چنین شرایطی بخشی از شهر اهواز با قطع برق مواجه شده اند که طبق بررسی های اولیه این قطعی برق ارتباطی با میزان غلظت ریزگردها ندارد. علیرضا شکرخدایی، سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز در این خصوص گفت: قطعی برق امروز اهواز ارتباطی به گرد و غبار ندارد بلکه بر اثر وقوع وزش بادی با سرعت 70 کیلومتر در ساعت اتصال‌های کوتاه در منطقه رخ داده که موجب خاموشی‌ها مقطعی در شبکه شده است.

وی افزود: هم اکنون دو فیدر در کوی مجاهد اهواز و باغ معین از مدار خارج شده است و اکیپ‌های عملیاتی نیز در محل بروز خاموشی مشغول تعمیر شبکه هستند و تا دقایقی دیگر برق این منطقه برقرار خواهد شد.

شکرخدایی تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل وقوع باد شدید و وجود گرد و غبار غلیظ در منطقه، تمامی اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق اهواز در آماده‌باش کامل هستند.   منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی