۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۷۹۸۷۲

وقتی وابستگان ضد انقلاب ادعای نزدیکی به وزیر نفت را دارند!

پیش از این راجع به فردی نوشتیم که از وابستگان نزدیگ به اپوزیسیون است و آرزوهای بزرگی را برای خود در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سر می پروراند. حال کاشف به عمل آمده ، مدتی است که وی در جمع های مختلف، خود را فردی بسیار نزدیک به وزیر نفت معرفی می کند و ادعا دارد مهندس زنگنه به طور مستمر با او در ارتباط است و مسایل نفت در خوزستان را از طریق وی پیگیری می کند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، اما آنچه جای سؤال باقی می گذارد، این است که وی که از آغازین روز شروع به کار دولت تدبیر و امید تمام تلاش های غیرقانونی و باج خواهی هایش برای به دست آوردن سمتی چشمگیر و فراتر از شایستگی های فردی اش بی نتیجه مانده، چطور می تواند ادعا داشته باشد که ارتباطی بسیار نزدیک با وزیر نفت دارد؟!

این فرد که روزی با فریادهای بلند مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را "ببر کاغذی"  می نامید که در جلد شیر رفته و جرات انجام هیچ کار را ندارد. امروز نیز در جمع های مختلف طوری صحبت و رفتار می کند که انگار، مدیرعامل بزرگترین تولید کننده نفت و گاز کشور  به عنوان نماینده رسمی شرکت ملی نفت و وزارت نفت از ساده ترین وظیفه خود که همانا ارتباط با شرکت های مادر است ناکام مانده و در نهایت وزیر نفت مجبور است برای کسب اطلاعات درست و شفاف دست به دامن جوانکی شود که تا دیروز پای مرغ و مداد ابرو می فروخت.?!! فردی که هرجا امیدش برای به دست آوردن خواسته های غیرقانونی اش، ناامید می شود دست به قلم می برد و افراد امتحان پس داده در نظام جمهوری اسلامی را تخریب می کند.  فرقی هم ندارد طرف مقابل مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب باشد یا مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان یا شهرداری های مناطق مختلف اهواز، یا استاندار یا توسعه نیشکر یا کارمندان تحت نظرش ویا ... هر جا که به خواسته های غیرقانونی اش نرسید زبانش برای تهمت و افترا می چرخد و قلمش می نویسد.   از وجنات این فرد همین بس که به اقای دوربینی معروف است و در هر جلسه و گردهمایی اصلی ترین دغدغه اش گرفتن عکس یادگاری با وزیران و مدیران است. تا جایی که در برخی موارد پروتکل هایی حراستی را نیز زیر پا گذاشته است. وی در مراسمات مختلف عکاسان زیر مجموعه خود را تحت فشار قرار می دهد تا در هر شرایطی از وی به همراه وزیر نفت عکس بگیرند و همین امر منجر به واکنش تند تیم حفاظت وزیر شده است. تا جایی که در برخی بازدیدهای وزیران، استانداری خوزستان از ورود وی به سالن های جلسات ممانعت به عمل آورده است.
لازم به توضیح است که وی این عکس ها را در کانال تلگرامی سرشار از مطالب کذب خود قرار می دهد (که البته اخیراً یکی از کانال ها تلگرامی منتسب به او از سوی نهادهای ذیربط از دسترس خارج گردید )تا به بعضی افراد ساده دل بگوید ارتباط نزدیکی با وزیران و مدیران دارد و در ادامه به باج خواهی های خود ادامه دهد.
به هر حال در سیستم های اداری، افراد مختلف با اخلاق و روحیات متفاوت حضور دارند اما وقتی فردی به دروغ خود را نزدیک به راس مهمترین وزارتخانه کشور جلوه می دهد و از این طریق باج خواهی می کند باعث می شود دیوار اعتماد بدنه سازمان به تصمیم گیران فرو بریزد?! آیا وقتش نرسیده که برخی افراد از منافع شخصی خود چشم پوشی کنند و از حمایت این فرد معلوم الحال که به طور مداوم در استان خوزستان چالش درست می کند، دست بردارند?  فضای سالم رسانه تاب نمی آورد فردی با سؤاستفاده از این فضا، دست به تخریب افراد و انجام کارهای غیرقانونی بزند. هر فردی که از اینگونه اقدامات حمایت نماید بدون شک باید از تیغ برنده رسانه های واقعی بترسد!!! از شخص اول وزارت نفت یعنی آقای زنگنه و نیز دستگاه های نظارتی انتظار می رود با این شخص که کارمند رتبه 11 مناطق نفتخیر جنوب است و ارتباط نزدیکی با بهرام آبتین( فردی که در شبکه های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی سخن می گوید) دارد برخورد جدی صورت گیرد .  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی