۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۷۹۴۸۹
میر افضلی خبر داد:

هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی پتروشیمی جم در حوزه محیط زیست

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در همایش پایش آلاینده های زیست محیطی بر اجرای پروژه های زیست محیطی از جمله پروژه PSM و بازرسی جامع تاکید کرد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مهندس سیدحسین میر افضلی در دومین همایش پایش آلاینده های زیست محیطی و سومین همایش ایمنی، اعلام و اطفاء حریق و امداد و نجات با تاکید بر برگزاری این همایش ها به صورت تخصصی اظهار داشت: پتروشیمی جم در برگزاری این همایشها در منطقه  پیشرو بوده و خواهد بود و در این خصوص پروژه های متعددی در حال انجام می باشد.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم گفت: پروژه هایی که شرکت پتروشیمی جم در حوزه زیست محیطی انجام داده است بالغ بر 100 میلیارد تومان می باشد که همکاری در ایجاد درمانگاه معین در منطقه یکی از اقدامات شاخص آن می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در شرکت پتروشیمی جم طب صنعتی جایگاه ویژه ای دارد و اهمیت آن به اندازه ای است که در کارانه کارکنان نیز تاثیر گذار است.

عضو هیات مدیره پتروشیمی جم با اشاره به اجرای پروژه PSM در مجتمع تاکید کرد: نیروها و کارکنان  HSE باید با فرایندها در واحد های تولیدی آشنا باشند و در صورت عدم آشنایی آسیب های جدی خواهیم دید. بیش از 200 درصد حاشیه سود در HSE است و توجه به این مهم از ضایع شدن منابع و تجهیزات جلوگیری خواهد کرد.

مهندس میر افضلی خاطر نشان کرد: پروژه بازرسی جامع باید جزء برنامه های اصلی مجتمع قرار بگیرد و باید هرچه زود تر اجرایی شود.

وی در پایان عنوان کرد: روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم با کمک HSE، شرکت های پتروشیمی منطقه و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حوادثی که در ایران و جهان اتفاق افتاده را به صورت یک کتاب گردآوری کند و در اختیار همه صنایع کشور قرار دهد تا شرکت ها از یک نقاط آسیب نبینند همچنین با کمک شرکت پازارگاد و سازمان منطقه ویژه انیمیشن هایی در این خصوص تولید شود که اگر شرکت های صنعتی پیشگیری نکنند ضررهای جبران ناپذیری متحمل خواهند شد. منبع: روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی