۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۷۹۴۷۹

امکان ورود تیم امداد و نجات ایرانی به کشتی وجود ندارد

تیم امداد و نجات تکاوران ایرانی که از صبح امروز یکشنبه به محل حادثه اعزام شده است به دلیل شدت آتش نفتکش سانچی، امکان ورود به کشتی را ندارند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،دود و آتش در کشتی زیاد است و شرایط ورود به کشتی به خاطر درجه حرارت بالا فراهم نیست.
کارشناسان معتقدند باید شرایط به حد مطلوب برسد تا تکاوران بتوانند با توجه به درجه حرارت و وجود گازهای سمی متصاعد از دود و آتش زیاد بتوانند برای انجام عملیات وارد کشتی شوند. درجه حرارت کشتی سانچی بر اساس داده های اتاق کنترل عملیات شانگهای 350 درجه است و شرایط برای ورود به کشتی به هیچ وجه فراهم نیست.
تیم عملیات امداد و نجات ایرانی از دو روز پیش به منظور ورد به این کشتی وارد شانگهای شده است. این تیم عصر روز گذشته به محل اعزام شد که صبح امروز به محل حادثه رسید. نفتکش ایرانی حامل 136 هزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به کره جنوبی عصر شانزدهم دی ماه پس از برخورد یک کشتی باری با آن، دچار آتش سوزی شد.
کشتی فله بر هنگ کنگی به نام «کریستال» با مالکیت یک شرکت لجستیکی در استان «جه جیانگ» چین حاوی 64 هزار تن غله بود که از آمریکا به مقصد استان «گوانگ دونگ» در جنوب چین می رفت و در بین راه به کشتی نفتکش «سانچی» با مالکیت شرکت «برایت» از جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد. 32سرنشین این نفتکش که شامل 30 ایرانی و 2 بنگلادشی است در این حادثه گرفتار شدند. تاکنون جسد سه نفر پیدا شده اما هویت آنها هنوز مشخص نشده است.   منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی