۰
۱۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۷۶۶۰۰
بعد از پالایشگاه شازند این بار نوبت به پالایشگاه شیراز رسید

نصب دوربین مداربسته در دستشویی!!

ماجرای نصب این دوربین ها از این قرار بوده است که فیش حقوقی مدیرعامل این پالایشگاه لو می رود و برای یافتن سرنخ ماجرا تصمیم گرفته می شود در سرویس های بهداشتی دوربین مدار بسته نصب شود.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، روز نخست، معاون حراست پالایشگاه شیراز با دیدن اعتراضات همکاران در خصوص نصب  دوربین در سرویس های بهداشتی کاملا موضوع را انکار کرده و مدعی می‌شود  ما باید اینجا را پلمب کنیم تا مشخص شود کار چه کسی بوده است. یکساعت بعد از ورود وی به این موضوع، رئیس حراست نیز وارد شده و حضور دوربین‌ها را انکار کرده و دستور به جمع آوری ابزار آلات دوربین و مانیتور کرده تا به حساب خود صحنه را کاملا پاک و ردی ازاین اقدام شنیع باقی نگذارد. بدلیل تعطیل بودن روز بعد،  رئیس حراست پالایشگاه شیراز با مشورت با دوستان و نزدیکان خود به این نتیجه می‌رسد که به محض حضور در شرکت در جمع همکاران و روسا عذر خواهی کند و تمام! او عذر خواهی می‌کند و مدیر عامل شرکت نیز اذعان می‌دارد کاملا از این موضوع بی خبر بوده است که بعدا مشخص می‌شود این اقدام با هماهنگی شخص آقای مدیر بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سپهر
اقدامات خارق العاده مديران متخصص پالايشگاه اراك داره به ديگر پالايشگاهها و حتي سازمانها تسري پيدا ميكنه بنابراين هرچه زودتر بايد اين مديران و اين طرز مديريت و اين طرز فكر دور انداخته شود.
محمود
احتمالا مدير عامل پالايشگاه شيراز دوست صميمي و نزديك مدير عامل پالايشگاه شازند است
محمود
بالاخره دوربينهايي كه با اين هزينه بسيار زياد براي پالايشگاه شازند خريداري شدن يك جاي ديگه بايد نصب بشن و استفاده بشن
نميشه كه دورشون انداخت
باشه خواب
جمشيد
نميدونم چه بدبختي كه سراغ اين پالايشگاه ها و كارمندا داره مياد
يا دوربين يا آتش سوزي يا انفجار
كاش اين مديران ميفهميدن بهترين دوربين حس وظيفه شناسي و انگيزه كارمنداست
بخدا اگه تمام پالايشگاه را هم دوربين بارون كنن توي چرخه توليد محصول يك ذره هم تاثيري نداره و بجز حس نااميدي و دلزدگي براي كارمند حاصلي نداره
اميد
يكي نيست به اينا بگه از دست دوربين چه كاري ساخته است كه از دست كارمندا برنمياد؟
باتوجه به آمار بالاي بيكاري در جامعه مديران محترم ميتونن نفرات جديد استخدام كنند كه وظيفه دوربين را انجام دهند.
علی
جریانی سازمان یافته تصمیم به خراب کردن مدیر عامل پالایشگاه شیراز دارند .چون ایشان مقابل بی مسولیتی خیلی ها در مقابل وظایفشون ایستاده است.
علی
جریانی سازمان یافته تصمیم به خراب کردن مدیر عامل پالایشگاه شیراز دارند .چون ایشان مقابل بی مسولیتی خیلی ها در مقابل وظایفشون ایستاده است.
کریم
فیش حقوقی مدیر لو رفته تو دستشویی دنبال سر نخ ماجرا می گردن
جعفر
٦٠ ميليون حقوق تو شيراز !!!
مهندس
این مدیر چکارمیکنه که 60میلیون میگیره
یعنی روزی 2میلیون
به عبارتی در شبانه روز ساعتی 85هزارتومان؟
فرشید
با سلام .مدت هشت سال هست که افتخار این داشتم که پیمانکار پالایشگاه نفت شیراز باشم .در خصوص عملکرد اقای شمس الدینی مدیر عامل واقعا یک مدیر توانمند و با توجه که در دیگر بخش های شرکت نفت ایران کار میکنم هیچ مدیری را ندیدم که این همه دلسوز پرسنل قراردادی باشد .ماهانه به هر نحو که شده پاداش به این پرسنل میدهد که بطبع پرسنل رسمی بیشتر بهرمند هستند .و در این خصوص میتوانم بگوئیم که سعی در خراب کردن این شخص دارند .امیدوارم از این توطعه سرفراز بیرون آیند
حسینی
ابنجانب ازاقای شمس الدینی تشکر میکنم که دلسوز پرسنل قراردادی هست


پاسخ:
خسروی
اینجانب پرسنل قراردادی پالایشگاه هستم بمدت بیست سال،خانواده شهید و فرزند صنعت نفت هستم.اگر زمانی از پانصد پرسنل قراردادی نظرسنجی کنند قطعا یک نفر هم ناراضی نخواهد بوداز مدیریت فعلی.میشود بعضی خواسته ها را بنحوصحیح تر هم بیان کرد.تااینکه یک سازمان را زیرسؤال برد.مدیریت فعلی اگر هرطورباشند هیچ زمان پرسنل ضعیف و پرکار خورا هم فراموش نکردند.درهرشرایطی حامی قشرکارگر بوده اند.ما براساس آنچه انجام میشود قضاوت میکنیم نه شنیده ها.
فرشته
نمیخواهم
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی