۰
۴۷
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۷۳۱۵۷

مهر ابطال بر سیاست های پلیسی پالایشگاه امام خمینی

هنوز یک ماه از انتصاب معاون جوان وزیر در پالایش و پخش نگذشته که مجددا رنگ و بوی امید در کارکنان بزرگترین شرکت پالایشی کشور زنده شده و کور سوهای یاس رفته رفته جا خشک می کند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،کارکنان پالایشگاه امام خمینی شازند در سایه ی بی خبری عباس کاظمی و رفتارهای دیکتاتور منشانه ی قایم مقام پیشین مدیرعامل شرکت پالایش و پخش,  چهار سال گذشته را در شرایط بغرنجی سپری کرده اند. انها وظیفه ی سنگین تولید 25 درصد از بنزین کشور را در شرایطی به دوش کشیده و به جان خریدند که در طی این سال ها کمتر توجهی بدانها نشد و بدیهی ترین و قانونی ترین حقوق حقه ی انان مثل لباس کار شان به تعویق افتاد حالا دیگر صادق ابادی بر این سیاسیت های دیکتاتورگونه مهر ابطال کوبیده و در تازه ترین اقدام به علی جمشیدی مدیرعمل پالایشگاه شازند دستور جمع اوری دوربین هایی را داده است که در ساختمان های متعدد این شرکت پالایشی و به منظور کنترل رفت و امد کارکنان و با هزینه های میلیاردی نصب گردیده است در پی این اقدام موجی از خوشحالی سرتاسر شرکت را در بر گرفته هر چند در این میان میلیاردها تومان از بیت المال توسط مدیرانی با سلایق پلیسی تبذیر گردیده است حالا دیگر دوربین ها یکی پس از دیگری در دست جمع اوری است.  ساختمان های بازرسی , ازمایشگاه و مهندسی امروز فضایی ارام و دور از چشمان نامحرم را تجربه می کنند. امروز و با شروع اقدامات اصلاحی شاهرخ  خانی ، کارکنان پالایشگاه امام خمینی مطمین اند که صدای بی مهری ها به خوبی توسط مهندس صادق ابادی  جوان شنیده خواهد شد و از این سبب در بستری از امید به انجام وظیفه شان مشغول اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عظیمی
این تازه اولش
به امید موفقیت های بعدی
بازرسی فنی
میلیارد
برو بالا
مهدی
دیگه چطوری ویدوچک کنند
علی
درود بر مهندس صادق ابادی عزیز که به درستی حفظ سرمایه ی عظیم نیروی انسانی را به عنوان مهمترین رکن صنعت، سرلوحه کار و مشی خود قرار داده اند.
کارمند اتاق کنترل
التماس تفکر ..
ح ر
از اقای صادق ابادی متشکریم.
کارمند مهندسی پالایش
از بازرسی کل کشور تقاضا دارم این پرونده که منجر به حیف و میل اموال بیت المال شده است را در دستور قرار دهد
حمید
نفت ما متشکریم
سرباز تولید
اقای مدیر عامل واقعا با چه رویی این دوربین هایی که خودتان و با پول میلیاردی نصب کردید را دارید جمع می کنید
کارگر رستوران
با عرض سلام
خدا خیرش بده این فضای امنیتی برداشت، ما تو اشپزخانه حتی بالای سر دیگ ها دوربین داشتیم، تمرکز اشپزی نداشتیم و همش حواسمان به دوربین بود حرکت یا شوخی نکنیم آقایان ناراحت بشن، خدا را شاکریم اخه ما قراردادیم.
کارمند بهره برداری
این هزینه های هدررفته از بیت المال فقط یکی از نتیجه های مدیریت جناحی و سلیقه ای ...... است . متاسفانه ............. محترم شرکت معظم دولتی رو به شیوه کارگاههای شخصی اداره میکنه و بسیاری از متخصصین مجرب رو دلسرد و وادار به انتقالی از شرکت کرده .

پاسخ:
بهره برداری..
درود بر مهندس صادق ابادی...افرین
در جدیدترین اقدام، ...............، به دست نشانده هایش دستور برخورد نامحسوس با پرسنلی که از دستورات جدید مهندس صادق آبادی بطور علنی ابراز خوشحالی می کنند را داده است و با خط و نشان کشیدن، اعلام نموده شرایط اینگونه نخواهد ماند و افراد خوشحال، آماده برخوردهای جدی باشند.

پاسخ:
م
تشکر ازصادق آبادی
اصلاحات امیرکبیری در یک مدیریت دیکتاتوری فقط از مردان تبار امیر کبیر و قائم مقام های نیک نام برمی اید
شاهرخ ها بویی از مدیریت انسانی و مدرن امروزی در مواجهه با نیروی انسانی نبرده اند
مسعود
چه پرونده هايي كه بابت نصب دوربين (غير قانوني) براي پرسنل زحمت كش درست نشد و چه تهمت هاي ناروايي كه به ناحق به همكارانمان وارد نكردند .مشكلات اين پالايشگاه با تغيير مدير عامل و جايگزيني فردي لايق و مدير به اميد حق حل خواهد شد. مشكل ما كارمندان اين مجموعه عظيم با برداشتن دوربين و برداشتن سقف اضافه كاري و كيفييت غذا حل نمي شود.
سلام. لطفاً در کانال تلگرامیتان یک ID تلگرامی قرار دهید تا راحتتر بتوانیم اطلاعات و اخبارمان را در اختیارتان بگذاریم.
امیر
پس دستگاه های بازرسی کجایند
سامان
اقای مدیر عامل نتیجه این همه پایش چه شد
کارمند
نفت ما متشکریم
نفت ما متشکریم
م ج
جناب اقای صادق ابادی ممنونیم بخدا ممنون
سلیم
از خبرنگاران نفت ما صمیمانه متشکریم.
لطفا برای تهیه گزارش به اینجا بیایید
سلیم
جناب مدیر عامل این روزها خیلی خوب و خوش اخلاق شده اند!
جناب صادق ابادی از شما تشکر می کنیم.
سرباز صنعت
ضمن تشكر و سپاس از اقدامات اصلاحي جناب مهندس صادق آبادي عزيز ، خطاب به آقاي ....... بايد بگويم رفتارهاي شما طي سه سال گذشته تنها يك ثمره داشت و آن اينكه من و همكارانم معناي واقعي واژه هايي از قبيل : خباثت ، خساست ، وقاحت ، قباحت و البته خيانت را به عينه ديديم و درك كرديم .
باز هم ممنونيم آقاي صادق آبادي

پاسخ:
سعيد
كاش جناب مهندس صادق آبادي تيمي را مامور به بررسي تخلفات مالي و قراردادي اين پالايشگاه ميكردند !! در اينجا تا چندي پيش آشكارا چپاول ميكردند و اكنون كمي دست به عصا .
سعيد
كاش جناب مهندس صادق آبادي تيمي را مامور به بررسي تخلفات مالي و قراردادي اين پالايشگاه ميكردند !! در اينجا تا چندي پيش آشكارا چپاول ميكردند و اكنون كمي دست به عصا .
ح س
با سلام
جناب آقای................ لطفا. کارکنان را باسر کار گذاشتن و حرفهای بی ارزش کارکنان را مشغول نکنید. حرفهای که زده می شود. همه بی ارزش. وفقط. مربوط به یک سری افراد. خاص. می باشد.

پاسخ:
علی
جناب اقای مهندس صادق ابادی
با سلام. امیدواریم با تدبیر حضرتعالی، اگر مدیریت این اقایان دوام یافت و از حضورشان در پستهای مدیریتی مطمئن شدند اقدام به مقابله با خیل کثیری از پرسنل معترض و بی پناه پالایشگاه نکنند.
ايراني
جناب آقاي .......... ، بي عدالتي ها ، تبعيضات و حق كشي هاي شما در ذهن كاركنان و تاريخ اين پالايشگاه براي هميشه ثبت گرديده اميدوارم قبل از آنكه در دادگاه الهي به حسابتان رسيدگي شود ، در اين دنيا مجبور به پاسخگويي شويد .
نفت ما متشكريم

پاسخ:
محسن
سزاي مدير عاملي (و اطرافيان به ظاهر متخصص) كه تنها تخصصشان پرونده سازي براي كارمندان زحمتكش آن هم در اين محيطي كه از نظر محيط زيستي به شدت آلوده است، و غارت و چپاول حق و حقوق كارمندان و بيت المال مي باشد فقط محاكمه در يك دادگاه عادلانه و منصافه خواهد بود.
به اميد آن روز

مهندس پالايشگاه
خير از جوانيت و شجاعتت ببيني آقاي مهندس صادق آبادي
دوباره ما را زنده كردي.
خدا عمر با عزتت دهاد
Mojtab.falaki.
به فکر نیروهای قراردادی باشید درمعرض خطرند
Mojtab.falaki.
به فکر نیروهای قراردادی باشید درمعرض خطرند
سعید
آقای مدیرعامل بی عدالتی ها , اجحافات , تبعیضات و ظلمی که به کارکنان این شرکت کردید محال است از حافظه مان پاک شود امیدوارم پیش از آنکه در محضر الهی به اعمالتان رسیدگی شود جناب صادق آبادی ترتیبی اتخاذ نماید تا پاسخگوی تخلفاتتان باشید. انشاالله
سرباز صنعت
بنظر من تا زماني كه اين مدير عامل حضور داره اصلاً فرقي نمي كنه چه كسي در چه منصبي باشه !! چرا كه ايشان با رفتار ديكتاتور مآبانه خودش اجازه اظهار نظر به هيچكس را نخواهد داد بعبارتي اب از سرچشمه گل كه نه بلكه لجن است !! از فرصت استفاده مي كنم و خريد منزل 4 ميلياردي آقاي .... در خيابان نيسانيان اراك هم تبريك ميگم انشاا... منزل آخرتتون باشه .
جناب آقای مهندس صادق آبادی، حضرتعالی دستوراتی به مدیرعامل پالایشگاه شازند داده اید مبنی بر جمع آوری دوربینهای کنترلی درون کریدور ساختمانهای مهندسی و رستوران و یا افزایش یکساعت اضافه کار، که همه این موارد، سطح نازلی از توقعات کارکنان است و مشکل پالایشگاه هم موارد مذکور نیست.
پرسش اساسی اینست که با وجود سیستمهای کنترلی و حفاظتی ورودی به پالایشگاه چه ضرورتی به نصب دوربین داخل ساختمانهای اداری و مهندسی می باشد؟ و تکلیف هزینه مربوطه و حیف و میل شدن حدود دو میلیارد تومان چه می شود؟ و چه توجیهی دارد؟ نکته دیگر اینکه این اقدام توهین به همکاران و عدم اعتماد به آنان تلقی می شود. مگر کارکنان شرکت مراحل گزینشی را پاس نکرده اند و صلاحیتشان تائید نشده است؟
هیچ تفاوتی بین مدیر عامل و سایر کارکنان نیست. اگر این منش مدیریت درست باشد پس کسی باید مدیر عامل را کنترل کند؟!! وقتی مدیرعامل پالایشگاهی شخصا دسته کنترل دوربینها را در دست دارد چه وقت و با چه تمرکزی به مدیریت امور می پردازد. این خود دلیل محکم بر بی کفایتی مدیری است که بنیانهای سازمان را بهم ریخته است.
ایشان علاوه بر ایجاد سیستم مونیتورینگ کارکنان با صرف هزینه های کلان، با اهرمهای غیراخلاقی نظیر کم کردن اضافه کاری _ نگه داشتن انتصاب و ترفیع _ تهدید _ جابجایی کارکنانی که همسو با خواسته ایشان نبوده اند و پرداختن به اموری که ربطی به پالایشگاه نداشته ( مثل درگیری 40 روزه گروههایی جهت برگزاری هفته جنگ با صرفه هزینه های بسیار, بطوریکه چنین نمایشگاهی را نهادهای نظامی و سازمان حفط آثار دفاع مقدس که متولی این امر هستند برگزار نکردند آنهم داخل پالایشگاه, عجبا !!آیا اقداماتی از این دست رفتاری پوپولیستی و خارج از وظایف سازمانی نمی باشد؟ پر واضح است که بهره برداریهای شخصی و جلب حمایت دستگاه های خاص استانی مد نظر است تا اهداف مشخص شرک.
پرسش دیگر اینکه آیا کارکنان پالایشگاه سرمایه های اصلی سازمان هستند یا خیر؟
جناب صادق آبادی کارکنان بخشهای مختلف برای مراقبت و کنترل و نظارت بر کارکرد درست تجهیزات بکار گرفته شده اند تا روند تولید مستمر باشد. بطور مثال یکی از کارهای اپراتور واحدهای بهره برداری اینست که مثلا یک پمپ را از نظر روعن,بیرینگ, مکانیکال سیل, وایبریشن و... چک میکند یعنی اینکه این پمپ و سایر تجهیزات بعنوان ابزار مورد توجه و مراقبت هستند. با اطمینان بیان میشود که این مدیریت به کارکنان حتی نگاه ابزاری هم نداشته حال بماند حفظ کرامت انسانی کارکنان که سرمایه اصلی محسوب میشوند.
آقای صادق آبادی این پالایشگاه از پائیز89 بصورت دوازده ساعته و پروژه ای کار میکنند ادامه این روند فرسودگی روحی و جسمی کارکنان و خانواده هایشان را در پی دارد که نتیجه آن خسارات جبران ناپذیری را ممکن است ببار آورد
این پالایشگاه کدخدا و چماق دار نمیخواهد مدیری میخواهد که لااقل به کارکنانش مانند یه پمپ و یا کمپرسور بنگرد و نیازها و مراقبتهای لازم را از آنان بعمل آورد ( البته این توصیه مد نظر نیست ) بلکه مدیری میخواهد با اخلاق و منش انسانی, ونگاهی جامع و مدیریتی مبتنی بر اصول علمی وسیستمی در جهت حفظ سرمایه های انسانی(به آمار درخواست انتقالیها توجه شود) که پیامد آن حفظ کل سیستم خواهد بود.
قطعا اهمیت پالایشگاه شازند مد نظر حضرتعالی می باشد.
با آرزوی اینکه امور به اهلش سپرده شود
از خداوند بزرگ برای همه علاقه مندان به سربلندی و آبادانی کشور آرزوی توفیق و سلامتی داریم.
كارشناس پالايشگاه
كاش كسي هم مي پرسيد اين همه هزينه ميلياردي خريد و نصب دوربين كه فقط يكي از اشتباهات مدير عامل مي باشد را چه كسي مي خواهد جبران كند؟
آيا بهتر نبود اين دوربينها را براي پايش مديران و روسايي نصب مي كردند كه دسترسي فراوان و بدون هيجگونه پاسخگويي به بيت المال دارند.
آيا مدير عامل محترم هزينه اين اشتباه خود را به بيت المال بازخواهد گرداند؟
اگر بر ميگرداند چگونه ؟ آيا با حقوق ماهيانه كه ميگيرد مي تواند چيزي را جبران كند؟

سرباز صنعت
بعد از جمع آوري دوربين هاي داخل ساختمانهاي، ديروز ديدم دوربين هاي سالن رستوران هم جمع شده !! فضاي سبز پالايشگاه رو دارن گل و گلكاري مي كنن همون جاهايي كه بدستور آقاي مديرعامل آبياريشون قطع شده بود تا خشك بشن و بجاشون سنگ ريزه ريخته بودن !! جالبه يكي كه زماني در اعتراض به هر كدوم از موارد اين چنيني با اقتدار مي گفت من تشخيص دادم ، من دستور دادم بريد به هر كي هم مي خوايد شكايت كنيد !! حالا داره ميگه زود باشيد ، عجله كنيد ..... بهرحال غلط كردم رو واسه همين روزا گذاشتن ديگه . شاهرخ جان كجايي دقيقاً كجايي ؟!
محمود
چرا همه اطرافیان مدیرعامل هیچ اختیاری ازخودندارند وچرادرپالایشگاه امتیت شغلی نیست
ح
با سلام
خدمت همکاران عزیز سلام عرض می کنم همانطور که خوب می دانید هیچ کس به مشکلات اصلی اشاره نکرد همه مشکلاتی که اعلام کردیدبطور دقیق مورد بررسی قرار گیرد متوجه خواهید شد که اینطور نیست . مشکل آلا یندگی، شیفتهای دوارده ساعته که کارکنان را فرسوده کرده، دوری از شهر، بازنگری فوق العادها، تعین تکلیف. نیروهای قراردادی، بازنگری حقوق آنان،خطرات، رفاه خانواده ها،سختی کار و..... می باشد نه اینکه گل کاری یا شن. بجای گل ریختن بفکر اصل قضیه باشید لطفا
بهزاد
دوستان خواهشا اخلاق رو رعایت کنید
اگر بحث دوربین ها مطرح هست فقط فقط به حراست بر میگرده و دستورالعمل های انها
اگر حوادثی نظیر حادثه مجلس و حرم مطهر اتفاق بیافتد چه کسی پاسخ گو خواهد
مسلما ما به مسئولیت برعهده نخواهیم گرفت
سعید متعجبان
سلام به حضار گرامی
به خدا این کامنت ها رو ادم می خونه احساس میکنه تو زندان گوانتانامو زندگی میکنه
تورو خدا بی خیال تو این شرکت هر کی هر کاری دلش بخواد انجام میده و از رئیسش هم حساب نمی بره
دیگه گذشت اون روزها که رئیسی بود و جایگاهی همه دیگه از ارزش افتاد
مرتضی غ
در پالایشگاه به دلیل دولتی بودن تصمیمات مهم و اصلی در شرکت اصلی توسط معاون وزیر و معاونش گرفته می شود و مدیر عامل شرکت بیشتر نقش مجری دارد
زحمات مدیریت محترم را نادیده نگیرید لطفا
اضافه کار
وقتی همه کارکنان عاشق اضافه کار هستند تا خانواده و زندگی ،مشخص
هستش که تن به کاهش ساعت کار نمیدن
حتی در مقابل با کاهش ان هم جبهه میگیرند عجبا التماس انصاف
دوربین
مواردی که دوستان مطرح میکنند در حیطه وظایف مدیریت نیست بلکه باید مجوز های لازم از حراست پالایش پخش گرفته شود حتی کم کردن یک دوربین
واقع گرا
چرا همکاران اینقدر به دوربین حساسند مگر در شرکت چکار میکنند!!!! دوستانی که مشغول به کار روزانه هستند که مشکلی ندارند کسانی باید بترسند که مدام در حال فرار از مسئولیت و شایعه پراکنی و بر هم زدن ارامش کارکنان هستند
جعفری
در پالایشگاهی که بزرگترین پالایشگاه کشور و همچنین استراتژیک می باشد حفظ امنیت و تولید مستمر از اوجب واجبات است پس لطفا حاشیه سازی نکنید
غلامی
جناب مدیر عامل باتغییر مدیرعملیات میتواندسروسامان ب پالایشگاه بدهد واوضاع بهترازین شود
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی